شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی والیبال ساحلی درجه A منطقه آزاد انزلی
    20 اردیبهشت 1395 - 21:13
    شناسه : 5044
    0

      به گزارش خبرگزاری بامردم نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال ساحلی درجه A  ، با همکاری فدراسیون والیبال و هیأت والیبال استان گیلان به میزبانی این منطقه در مجموعه ورزشهای ساحلی مرحوم قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد. در این دوره که ۳۵ نفر از مربیان والیبال کشور حضور داشتند، محمد بن حمیدیا، مدرس قطری […]

    پ
    پ

    انزلی

     

    به گزارش خبرگزاری بامردم نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال ساحلی درجه A  ، با همکاری فدراسیون والیبال و هیأت والیبال استان گیلان به میزبانی این منطقه در مجموعه ورزشهای ساحلی مرحوم قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

    در این دوره که ۳۵ نفر از مربیان والیبال کشور حضور داشتند، محمد بن حمیدیا، مدرس قطری فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) در این دوره آموزشی به تدریس متدهای جدید والیبال پرداخت.

    این دوره آموزشی از شانزدهم لغایت بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد و در آن مربیان والیبال کشور با آخرین متد تمرینی، تاکتیک و تکنیک های بازی و مربیگری آشنا شدند و در آخرین روز نیز از شرکت کنندگان آزمون تعیین سطح به عمل آمد.

    از روش های جالب آموزشی این مدرس الجزایری تباری مقیم قطر اینکه بعد از پایان دوره آموزشی، شرکت کنندگان در این دوره به مدت ۹ ماه با وی در ارتباط بوده تا ضمن مرور دوره، با تبادل اطلاعات در عرصه عمل، این آموزه ها نهادینه شود.

    این دوره آموزشی در راستای همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی با فدراسیون والیبال کشور برگزار شد و پیش از این، منطقه آزاد انزلی میزبان دو دوره مسابقات والیبال قهرمانی کشور بوده که در آخرین دوره، در مرداد ماه سال گذشته تیم والیبال ساحلی منطقه قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.