×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید محمد احمدی 1 - انتخابات یک نیاز است | کاندیدا‌های محترم را فرامی‌خوانیم تا قانون و اخلاق را رعایت کنند - آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لاهیجان

کلاس درس اخلاق امام جمعه، ویژه مسئولین ادارات شهرستان لاهیجان در مسجد آقا سید حسین(ع) برگزار گردید.

به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان لاهیجان در اولین کلاس اخلاق سال جدید به ارائه خدماتی از ستاد تسهیلات نوروزی پرداخت: شمار مسافران و گردشگران امسال ۵۴۱۴۳۶ هزار نفر بوده است، در این میان ۲۰ توریست خارجی هم شهرستان لاهیجان را انتخاب کردند که نسبت به سال قبل ۳۰% افزایش داشته و ۸% اقامت کل استان متعلق به لاهیجان بوده است.

ایشان در ادامه از همه روسای ادارات و پرسنل مربوطه که در این ایام به مسافران و هم شهرستانی های عزیز خدمت رسانی کردند تقدیر بعمل آورد.

سید محمد احمدی با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا عنوان کرد: قریب به یک‌ماه دیگر دو رویداد مهمی پیش‌رو داریم که هرکدام برای قوام نظام جمهوری اسلامی ایران مهم هستند، رویدادی که یک نیاز است برای جوامع بشری جهت جلوگیری از قدرت طلبی و زیاده خواهی، ما مجریان انتخاباتی را برگزار میکنیم که مورد تائید مردم و شورای محترم نگهبان باشد.
مهندس احمدی در پایان افزود: بعد از اعلام رسمی صلاحییت ها همه کاندیدا‌های محترم را فرامی‌خوانیم تا در زمان معین شده تبلیغات قانون و اخلاق را رعایت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.