جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
زیر سئوال بردن عملکرد دولت، دور از انصاف است
  • 31 فروردین 1396 ساعت: 12:27
  • شناسه : 50736
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها ، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر چهارشنبه در همایش نانوایان شهرستان لاهیجان اظهار داشت: دور از انصاف است که عملکرد خوب دولت را زیر سئوال ببریم چراکه […]

    پ
    پ

    سید محمد احمدی 2 - زیر سئوال بردن عملکرد دولت، دور از انصاف است -

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها ، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر چهارشنبه در همایش نانوایان شهرستان لاهیجان اظهار داشت: دور از انصاف است که عملکرد خوب دولت را زیر سئوال ببریم چراکه امروز جمهوری اسلامی با اقتدارترین و جزو امن ترین کشورهاست.
    وی با اشاره به اینکه این امنیت بدون تدبیر بوجود نیامده ، اضافه کرد: علاوه بر تلاش بزرگان کشور یکی از دلایل این امنیت را باید حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست.
    احمدی یادآور شد: این خود مردم هستند که نمایندگان شوراها و ریاست جمهوری را انتخاب می کنند و می دانند که اصلح چه کسی است .
    وی از مردم خواست که در پای صندوق های رای حضور یابند زیرا این حضور در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.
    وی به تشریح عملکرد دولت در بخش تامین نان مردم و تولید گندم پرداخت و اظهار داشت: 9میلیون تن گندم نیاز کشور است که در گذشته شش میلیون تن آن وارد می شد و میزان ذخیره در کشور سه روز بود اما با تلاش دولت تدبیر و امید ، 12 و نیم میلیون تن گندم تولید شده و امروز شش ماه ذخیره گندم داریم که همه این توفیقات در سایه تدبیر و سیاست های درست دولت حاصل شده است .
    احمدی با تشکر از زحمات نانوایان شهرستان لاهیجان در روزهای سخت زمستان برای تامین مایحتاج مردم گفت: این نانوایان علاوه بر تامین نان مردم در روزهای سخت بارش برف، 75هزار قرص نان نیز تهیه کردند و در اختیار بقیه شهرها قرار دادند.
    مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت (گیلان) نیز در این همایش گفت: امروز کشور در بهترین شرایط ذخیره و موجودی گندم قرار دارد.
    رمضان کامران پی با اشاره به اینکه تا امروز کمبودی در مورد آرد وجود نداشته ، افزود: نیاز گیلان به گندم 24هزار تن است که 50هزار تن آن در استان تولید می شود و ناچاریم برای تولید آرد مرغوب نانوایی هایی خود گندم را از استان های دیگر وارد کنیم.
    وی تصریح کرد: سه هزار و 700نانوایی در گیلان وجود دارد که 40درصد این نانوایی ها در روستاها هستند.
    وی با تاکید بر تولید نان مرغوب و با کیفیت اظهار داشت: استفاده از جوش شیرین 20 تا 25درصد در نان های گیلان مشاهده شده است.
    میر هادی جلالی رئیس مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان نیز در همایش بیان داشت: وظایف مرکز بهداشت، نظارت و آموزش به نانوایان و هدف تامین بهداشت و سلامت نان تا رسیدن به دست مصرف کنندگان است.
    وی تصریح کرد: تمام تلاش ها این است که فرایند تولید نان تا رسیدن به دست مشتریان سالم باشد و نانوایان شرایط بهداشتی را رعایت کنند.
    وی ادامه داد: در طول سال گذشته در لاهیجان 274مورد نمونه برداری از نانوایی ها انجام گرفت که 34مورد آن استفاده از جوش شیرین مشاهده شد که بیشتر در نان تافتون بود.
    جلالی یادآور شد: خط قرمز مرکز بهداشت استفاده از افزودنی های غیرمجاز و شیمیایی است و در نان نباید جوش شیرین استفاده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.