پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یکی از تابلوترین و بدترین شیوه های تبلیغاتی کلید خورد!
    01 اردیبهشت 1396 - 16:56
    شناسه : 50973
    0

    اخیرا مشاهده شده برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا با کپی برداری از مقالات ISI ، نوشته و یادداشت های دیگران و … این نوشته ها را با نام خود در کانال های رسمیشان منتشر می کنند. آخرین رصدهای فضای مجازی و همچنین گزارش های رسیده به تحریریه «بامردم» حکایت از استفاده برخی […]

    پ
    پ

    برداری ایده - یکی از تابلوترین و بدترین شیوه های تبلیغاتی کلید خورد! - بامردم

    اخیرا مشاهده شده برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا با کپی برداری از مقالات ISI ، نوشته و یادداشت های دیگران و … این نوشته ها را با نام خود در کانال های رسمیشان منتشر می کنند.

    آخرین رصدهای فضای مجازی و همچنین گزارش های رسیده به تحریریه «بامردم» حکایت از استفاده برخی از کاندیدا شورای شهر لاهیجان و دیگر شهرها از شیوه شاید نه چندان جدید اما عجیب یعنی کپی برداری مطالب دیگران و انتشار آن ها به نام خود در کانال های رسمی شان دارد.

    این در حالی است که با توجه به تصویب قانون جرائم رایانه ای در ایران و بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری مطلب از وب سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد .

    بر این اساس در صورت بروز جرم مجرمین به پرداخت خسارت و جزای نقدی و همچنین حبس محکوم خواهند شد.

    به نظر شما مخاطبین فرهیخته رسانه خبری تحلیلی «بامردم» آیا چنین افرادی که حتی ایده ها و نوشته های خود را آن هم به صورت مجرمانه کپی برداری می کنند صلاحیت انتخاب به عنوان نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و وروستا را دارند؟!

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “یکی از تابلوترین و بدترین شیوه های تبلیغاتی کلید خورد!”
    1. رسانه تحلیلی خبری هوشمندانه ای ست!بامردم! چرا که متاسفانه اغلب کاندیداهای عزیز در صفحانت اینستا گرام و کانال تلگرامشان پر است از ایده های ناب سرچ شده و برگرفته از توییتر و …بر مبنای زیباسازی شهر و کارگشایی سرچی!!!!عالی بود اشاره به این نکته!شهروند هوشمند باشیم!!!!به کوله بار و کارنامه پر رنگ و پربار و عقبه کاندیدا رای بدیم نه ایده های کپی شده و شعار ها….

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.