×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تفکیک زباله از مبدا - استقبال 300 خانوار کلاچای از انجام طرح تفکیک زباله از مبدا - زباله

مجری طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری کلاچای استقبال شهروندان کلاچایی از اجرای این طرح را قابل دفاع دانست و گفت : قرائن، شواهد و آمارها حکایت از آن دارد که مردم این شهر استقبال چشمگیری از طرح تفکیک زباله از مبدا دارند و همه باید تلاش کنیم این مهم به خوبی عملیاتی و نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ، “ماهان یوسف پور ” با اشاره به این که این مسئولیت مهم را سال ۹۴پذیرفتم و پیش از آن شرایط بصورت منقطع انجام می شد افزود : خوشبختانه از ۵۰خانواری که پیشتر در این طرح همکاری می کردند این میزان هم اکنون و در شرایط کنونی به ۳۰۰خانوار رسیده و طبعا نوید روشنی برای ادامه موفقیت در این عرصه را به اثبات می رساند.
وی با اشاره به مشارکت شهروندان کلاچای از این طرح از ورود بسیاری از واحدهای صنفی، داروخانه ها و مراکز عرضه سوخت در این کار بزرگ خبر داد و بیان کرد : این شرایط نشان می دهد در اجرا و تحقق این هدف بزرگ همه حاضر به مشارکت و همکاری کردند .

مجری طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری کلاچای، زباله های خشک، فلزات، ظروف و بطری های پلاستیکی، نایلون، کاغذ، مقوا و شیشه را از جمله اقلامی در این طرح ذکر کرد که در طرح تفکیک لحاظ شده و در حال حاضر نیز همین اقلام از مردم تحویل گرفته و برای بازیافت به شرکت ها ارسال می شود.

یوسف پور با یاد آوری این که معضل زباله در استان های شمالی به دلایل بالا بودن سطح آب های زیر زمینی و محدود بودن زمین ها حادتر است تصریح کرد : برای حل معضل زباله چاره ای جز این نداریم که زباله های خشک را کمتر تولید کنیم که بازیافت آن نیز طبعا برای کشور تولید و صرفه اقتصادی خواهد داشت.
وی در خاتمه از برگزاری کلاس های آموزشی طرح تفکیک زباله از مبدا با شرکت ۷۰۰ دانش آموز سال گذشته در مدارس این شهر خبر داد .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.