سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود | دولت تدبیر و امید با هنرمندان، با سینما، با زنان قهر نیست
    06 اردیبهشت 1396 - 16:37
    شناسه : 51927
    0

    دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان گفت: تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود بلکه این دنیا، دنیای علم و دانایی است اختصاصی «بامردم»، دکتر کیوان محمدی عصر دیروز در مراسم افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در لنگرود،(+گزارش تصویری) گفت: شاید هیچ کدام ما از نزدیک با دکتر روحانی معاشرت نداشتیم، بنابراین […]

    پ
    پ

    ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در لنگرود 15 - تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود | دولت تدبیر و امید با هنرمندان، با سینما، با زنان قهر نیست - اعتدال گیلان

    دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان گفت: تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود بلکه این دنیا، دنیای علم و دانایی است

    اختصاصی «بامردم»، دکتر کیوان محمدی عصر دیروز در مراسم افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در لنگرود،(+گزارش تصویری) گفت: شاید هیچ کدام ما از نزدیک با دکتر روحانی معاشرت نداشتیم، بنابراین حمایت ما از ایشان جنبه شخصی ندارد، امروز نیز در جایگاهی قرار داریم که باید مثل سال ۹۲ یک راه را که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ترسیم کرده بودند انتخاب کنیم.

    وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی با وجود اینکه همواره در برابر هجوم افراد افراطی قرار داشتند برای تثبیت این راه تلاش های فراوانی انجام دادند، امروز نیز این راه مورد تعرض افراطیون قرار دارد، باید تصمیم بگیریم که آیا این کشور می خواهد با جار و جنبل، خواب، خواب نما و رمال اداره شود یا با عقلانیت.

    رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر در وسط آتش قرار گرفته است، در حاشیه ما کشورهای همسایه در جنگ هستند، از طرف دیگر پیام های دوستانه ای نیز از طرف کشورهای دیگر دریافت نمی کنیم که اگر عقلانیت را بکار نگیریم مسلما دچار مشکل می شویم.

    وی افزود: فکر نکنید که دشمنان نظام بعد از برجام مهربان شدند و دشمنی هایشان را از یاد برده اند، نه اینطور نیست، اگر ما عقلانیت را به کار نگیریم و بگوییم که فلان کس در اهواز خواب دیده که می بایست از فلانی حمایت کنیم، اگر بصیرت ما تا نوک بینی ما باشد و کسانی را تایید کنیم که بعد مجبور شویم تکذیب کنیم، بدانید که دچار مشکل خواهیم شد.

    محمدی تاکید کرد: شما مردم این کار را نکردید، حداقل کسانی که در این نشست حضور دارند این کار را نکردند، امروز این افراد که روزی خواب نما می شدند باید پاسخ دهند که چرا ۸ سال کشور را بدست کسانی دادند که میلیون ها کیلومتر از عقلانیت فاصله داشتند.

    دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان با بیان اینکه این هرکدام از این افراد که آمدند پشت تریبون باید پاسخ دهد که چگونه در یک شب دلار هزار تومانی شد سه هزار و 700 تومان،  چطور 6 قطعنامه بر علیه کشور تصویب شد و چرا ما را ذیل ماده ۷ شورای امنیت قرار دادند که هر کشوری می توانست به ما حمله کند، گفت: اکنون هم کسانی که پشت تریبون می آیند باید نظرشان را در مورد گذشته ابراز کنند و بگویند که چه راهی را برای مردم انتخاب کردند.

    رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان ادامه داد: تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود بلکه این دنیا، دنیای علم و دانایی است، در همان ماه های اول دولت قبل 70 اقتصاد دان زیر نامه ای امضا کردند که این راهی که می روید به ترکستان است و مارا بیچاره خواهد کرد، اما اعتنایی نکردند و آن چیزی که نباید اتفاق می افتاد، افتاد، قاچاق های کانتینری کالا رخ داد در حالی که یک خودکار را به راحتی نمی توان از مرز ها وارد کرد.

    وی افزود: این دولت مصمم است که جلوی قاچاق کالا و رانت خواری ها را بگیرد، سوال پیش می آید که آیا به صورت کامل گرفته است؟ آیا مشکلات اقتصاد اداری به طور کامل حل شده؟ خیر همچین ادعایی نداریم، جناب آقای روحانی در دیدار اخیر خود با مردم گیلان نیز گفتند که برخی از وعده ها را 70، 80 درصد و یا کم تر و بیشتر انجام داده اند.

    محمدی خاطرنشان کرد: دولتی که با این صداقت با مردم سخن می گوید را به خاطر اشتباهی که مسئولیت آن با این دولت نبوده و بر مبنای قوانینی که در گذشته تصویب شده بود محکوم می کنند، مسئله حقوق های نجومی را مطرح می کنند، مگر شما نبودید که این قانون را گذاشتید که اگر تولید از این حد بیشتر شد می توانید این پول را پاداش بدهید، یا بانک ها سودشان از فلان قدر بیشتر شد می توان فلان قدر پاداش داد.

    محمدی - تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود | دولت تدبیر و امید با هنرمندان، با سینما، با زنان قهر نیست - اعتدال گیلان

    دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان افزود: با این حال دولت تدبیر و امید نیامد و نگفت که چنین چیزی نیست، افراد را شناسایی کرد، حقوق های نامتعارف را بازگرداند و با مسئله برخورد کرد و این نشان دهنده صداقت این دولت است.

    رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: این دولت دولتی است که با هنرمندان، با سینما، با زنان قهر نیست، نمی گوییم بروید خانه هایتان بنشینید، این دولت به همه اقشار احترام می گذارد، بسیار خوش حالم که امروز در میان ما حداقل 50 درصد جمعیت را خانم ها تشکیل می دهند و این نشان دهنده این است که بانوان ما به این درجه از رشد و اگاهی رسیده اند که برای دفاع از حق و حقوق خود حاضرند هرکاری را انجام دهند.
    محمدی گفت: باید ببینیم آیا دنبال اسلام رحمانی و مبتنی بر محبت هستیم یا اسلام مبتنی بر خشونت، باید ببینیم کدام فرد ما را به دانایی سوق می دهد، باید انتخاب کنیم دنبال تولیدیم یا واسطه گری و رانت خواری.

    وی با اشاره به رونق وضعیت چای و برنج در سال های جاری گفت: آیا دولتی که در خدمت کشاورز است را می پسندید یا دولت واسطه گر را، این دولت مصمم است جلوی رانت خواران را بگیرد.

    دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان اظهار داشت: ما دومین کشور وارد کننده گندم در دنیا بودیم، در سالی که گذشت به خودکفایی رسیدیم، ما آنقدر گندم تولید کردیم که حتی امکان صادرات نیز داریم، در صنعت چای، برنج، میوه جات و … نیز شاهد رشد تولید بوده ایم.

    رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه برجام یعنی توافق با دنیا و مخالفت با آن یعنی حرکت به سوی جنگ، گفت: دوست دارید با دنیا بجنگید یا دوست دارید با دنیا تعامل داشته باشید، ما نمی گوییم برجام آمده تمام مشکلات ما را حل کند، چه کسی همچین ادعایی کرده است؟ اما کاری که وزارت خارجه ما انجام داد راه را تصحیح کرد.

    کیوان محمدی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما آرامش، آسایش و توسعه را برای کشور می خواهیم و این کار با شیب آرام، ما را به نتیجه خواهد رساند، شیبی که مرحوم آیت الله هاشمی در دولت سازندگی آن را شروع کردند،  مطمئن باشید با جادو و جنبل مشکلات حل نخواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.