جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اشتغال فرزندان فرهنگیان یکی از دغدغه های جامعه فرهنگی کشور است
    21 اسفند 1394 - 23:10
    شناسه : 520
    0

    ذبیح نیکفر منتخب حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: اشتغال یکی از فرزندان معلمان در آموزش و پرورش و بیمه تکمیلی از مهم ترین دغدغه های امروز جامعه فرهنگیان است. به گزارش «با مردم» به نقل از لاهیجان، ذبیح نیکفر دقایقی قبل در جمع منتخبین فرهنگی مجلس دهم […]

    پ
    پ

    نیکفر-و-وزیر-آموزش-و-پرورش-3-300x230ذبیح نیکفر منتخب حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: اشتغال یکی از فرزندان معلمان در آموزش و پرورش و بیمه تکمیلی از مهم ترین دغدغه های امروز جامعه فرهنگیان است.


    به گزارش «با مردم» به نقل از لاهیجان، ذبیح نیکفر دقایقی قبل در جمع منتخبین فرهنگی مجلس دهم در دیدار با فانی وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهیدباهنر تهران گفت: فرهنگیان دغدغه های مهمی دارند که یکی از آنها اشتغال یکی از فرزندان خود در آموزش و پرورش همانند برخی از ادارات و سازمان ها در سنوات قبلی است.وی افزود: بیمه تکمیلی نیز از مسائل مهم فرهنگیان می باشد.

    علی اصغر فانی نیز در سخنان خود با اشاره به موضوع مطرح شده توسط منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: حتما این درخواست در اولویت وزارت آموزش و پرورش است و درآینده هم انجام خواهد شد.

    این دیدار وزیر آموزش و پرورش با منتخبین فرهنگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که برای اولین بار راهی مجلس می شدند.

    نیکفر و وزیر آموزش و پرورش (۱)

    نیکفر و وزیر آموزش و پرورش (۳)

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.