×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

به گزارش خبرگزاری بامردم جلسه ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شهرستان صبح روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور امام جمعه ،مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان به ریاست عسکرحسنی پور فرماندار شهرستان رضوانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در جمع مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار نمود: فرهنگ و آرمان‌های امام راحل باید به نسل جدید و جوان جامعه انتقال یابد لذا می طلبد که همه در این راستا تلاش نمایند.

مهندس عسکر حسنی پور افزود: امام (ره) با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و تبعید، انقلاب اسلامی را در کشور بنا کرد.

وی  با بیان اینکه انقلاب برای بسیاری از کشورهای اسلامی یک الگو است، افزود: بسیاری از کشورها چیزی از اسلام نمی‌دانستند و از امام (ره) الگو گرفته‌اند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه امروز نام بزرگ و نیک حضرت امام (ره) در بین کشورهای دیگر مطرح است، تصریح کرد: امام راحل هرگز در مقابل ظلم و ستم کوتاه نیامدند و بی‌پروا ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

مهندس حسنی پور ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و با فرمان امام راحل جوانان عاشقانه در دفاع از دین وارد عرصه‌های نبرد شدند.

وی در ادامه خواستار همکاری و پشتیبانی همه دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی در برنامه ها و مراسمات و همچنین اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل با ستاد ارتحال امام در شهرستان رضوانشهر شدند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با اشاره به سیره حضرت امام (ره)، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حضرت امام (ره) زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلیمن  حبیبی با بیان اینکه امام راحل تبعید شدند تا ارزش‌ها در کشور حاکم شود، تصریح کرد: هدفی که امام به دنبال آن بودند، استقلال سیاسی در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه امروز آموزه‌های دینی به برکت امام راحل در دنیا مطرح است، گفت: نظام ولایی ما در عمل نشان داده که نه نتها جامعه را اداره می‌کند بلکه برای کشورهای دیگر نیز امنیت  ایجاد می‌کند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه اسلام و ایمان در بین کشورهای دیگر ضعیف شده بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) توانستند نور ایمان و اسلام را در دل ملت ایران و ملت های مسلمان روشن کنند.

 IMG_4996 IMG_5009

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.