جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایان تصویربرداری مستند سینمای جوان لاهیجان
    26 اردیبهشت 1395 - 21:31
    شناسه : 5249
    0

    امروز تصویر برداری  آخرین صحنه های مستند سینمای جوان لاهیجان به پایان رسید تا ادامه آماده سازی این مستند در مرحله تدوین پیگیری شود. نواب محمودی کارگردان این مستند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بامردم عنوان کرد: این مستند به عنوان یکی از قسمت‌های مستند سینمای جوان ایران ساخته می شود که قرار […]

    پ
    پ

    photo_2016-05-15_22-30-48

    امروز تصویر برداری  آخرین صحنه های مستند سینمای جوان لاهیجان به پایان رسید تا ادامه آماده سازی این مستند در مرحله تدوین پیگیری شود.

    نواب محمودی کارگردان این مستند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بامردم عنوان کرد: این مستند به عنوان یکی از قسمت‌های مستند سینمای جوان ایران ساخته می شود که قرار است به زودی از شبکه مستند پخش شود و در هر قسمت آن یکی از دفاتر سینمای جوان ایران معرفی می‌شود.
    وی ضمن اظهار امیدواری از ساخت این مستند گفت: امیدواریم چنین مستندهایی بتواند سبب آشنایی علاقه مندان و مردم عادی با سینماگران شهر لاهیجان شود.
    در ساخت این مستند نواب محمودی علاوه بر کارگردانی تصویر برداری و تدوین آن‌را نیز انجام می‌دهد. جاوید حسینی (صدابردار)، رحیم صالحی(مدیر تولید)،ساسان عادلی (مجری طرح)،مصطفی کشاورز(دستیار کارگردان)و کاوه خانخانی زاده (دستیار تصویر) از دیگر عوامل این پروژه اند.
    در پایان نواب محمودی از  پیش تولید یک مجموعه 12 قسمتی با محوریت مشاغل و حرفه ها بلافاصله پس از اتمام اینکار،خبر داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.