چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت یازدهم علی‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد
    12 اردیبهشت 1396 - 20:17
    شناسه : 52870
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: دولت یازدهم علی‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد. به گزارش «بامردم»،سیدمحمد احمدی در همایش مشارکت حداکثری با حضور جمعی از کارگران و مسئولان شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات شهرداری با اشاره به آغاز طرح های مطالعاتی پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری لاهیجان، […]

    پ
    پ

    لاهیجان احمدی - دولت یازدهم علی‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد - بیکار

    فرماندار لاهیجان گفت: دولت یازدهم علی‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد.

    به گزارش «بامردم»،سیدمحمد احمدی در همایش مشارکت حداکثری با حضور جمعی از کارگران و مسئولان شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات شهرداری با اشاره به آغاز طرح های مطالعاتی پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری لاهیجان، گفت: در واقع این طرح یکی از دستاوردهای برجام است، آن هایی که دستاوردهای برجام را نمی بینند و به موضوعات به صورت سطحی نگاه می کنند باید بدانند که امضای برجام باعث شد که با افزایش ارتباطات با دنیا و ارتباط با یک بانک زیرساخت آسیایی عملیات اجرایی و اخذ تسهیلات این طرح انجام شود.

    وی افزود: چند استان کشور برای این طرح بسیار ارزشمند انتخاب شدند و شهرستان لاهیجان نیز در استان گیلان جزء پنج شهری است که این پروژه در آن اجرا خواهد شد و این پروژه پنج ساله در راستای سیاست های کلی نظام است که از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز می باشد.

    فرماندار لاهیجان در رابطه با انتخابات پیش رو تاکید کرد: انتخابات یک رویداد بسیار مهم برای کشور و نظام است، در کشور ما تمامی ارکان نظام توسط مردم انتخاب می شوند و علاوه بر آن مردم سالاری کشور ما مردم سالاری دینی است و در هیچ کشوری اینگونه نیست.

    احمدی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم باید کمک کنند تا بتوانیم انتخاباتی پرشور که برای استکبار جهانی و دشمنان مایوس کننده باشد و معادلات آنان را در منطقه برهم بزند برگزار شود.

    نماینده عالی دولت اظهارداشت: با همدلی و همزبانی و استفاده از ظرفیت های درونی کشور می توان دشمن را مایوس کرد و اگر نقدی هم وجود دارد باید منصفانه باشد تا مردم با واقعیت ها بیشتر آشنا شوند، گاهی در نزدیکی انتخابات نقدهایی می شود که از جنس تخریب و بدون صداقت است.

    فرماندار لاهیجان گفت: اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در کشور رخ داده است و از سال 93تا 94 دو میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است.

    مهندس احمدی افزود: دولت یازدهم علی‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد.

    احمدی تصریح کرد: با این وجود بر اساس نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای ما به عنوان «اقتصاد مقاومتی» ترسیم کرده بودند، دولت تدبیر وامید عملیات اجرایی اقتصاد مقاومتی را از همان ابتدا آغاز و تداوم داد و برای این مشکلات برنامه ریزی کرد و در سال گذشته از میان یک میلیون و 90 هزار نفر متقاضی شغل و 674 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد و این یعنی از تمام ظرفیت های موجود کشور برای ایجاد اشتغال استفاده کرده ایم.

    فرماندار لاهیجان گفت: باید با همدلی، هم زبانی و بدون نقدهای غیر منصفانه که باعث یاس و ناامیدی مردم می شود برای توسعه کشور گام برداریم، بازهم تاکید می کنیم که اگر نقدی می شود باید منصفانه و با صداقت باشد.

    وی به نامزدهای شوراها توصیه کرد: حوزه قانونی اختیارات شوراها مشخص است، نباید قول و فعل هایی داده شود که از اختیارات آنها خارج باشد و بعد نتوانند به آن عمل کنند، به لطف خدا فضای خوبی را در شهرستان شاهد هستیم و کمتر تخریب دیده می شود

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.