یکشنبه, 25 آذر 1403 Sunday, 15 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 44663 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2503×
پاسخگويي دقيق و بموقع به درخواست ها و شكايات از مهم ترين اهداف شركت گاز است
13 اردیبهشت 1396 ساعت: 14:38
شناسه : 53070
5

پاسخگويي دقيق و بموقع به درخواست ها و شكايات براي جلب رضايت مشتركين، از مهم ترين اهداف شركت گاز است. روابط عمومي گاز گيلان – شركت گاز استان گيلان بعلت پاسخگويي شايسته به مشتركين خود در پايان سال 94 توانست ISO10002 ( استاندارد بين المللي رسيدگي به شكايات مشتري) و ISO10004 (استاندارد بين المللي سنجش […]

پ
پ

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان 4 - پاسخگويي دقيق و بموقع به درخواست ها و شكايات از مهم ترين اهداف شركت گاز است - خبر

پاسخگويي دقيق و بموقع به درخواست ها و شكايات براي جلب رضايت مشتركين، از مهم ترين اهداف شركت گاز است.

روابط عمومي گاز گيلان – شركت گاز استان گيلان بعلت پاسخگويي شايسته به مشتركين خود در پايان سال 94 توانست ISO10002 ( استاندارد بين المللي رسيدگي به شكايات مشتري) و ISO10004 (استاندارد بين المللي سنجش رضايت مشتري) را كسب نمايد و در ادامه با بهبود كانال هاي ارتباطي شركت سعي در افزايش رضايتمندي مشتركين نموده است.

در همين راستا  مهندس ظهيري مديرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال گذشته بالغ بر 3200شکایت، درخواست و اطلاع رسانی از طریق مبادی مختلف به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت واصل گردید که تمامی آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ لازم به آنها داده شد.

ظهيري اظهار داشت: شرکت گاز گیلان برای دریافت شکایات و درخواستهای مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از جمله تلفن گویای 3414، فکس، سایت ، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان و ایمیل را راه اندازی کرده است ولی عمده موارد دریافتی از طریق تلفن گویا می باشد که حدود 94 درصد موارد را به خود اختصاص داده است.

وي در ادامه گفت: تمامی شکایات و درخواستهای وارده به دقت در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می یابد و پاسخ آن از طریق مسوولین مربوطه دریافت و به متقاضیان ارائه می شود.

مديرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: نظر به اهمیت بررسی دقیق شکایات، کمیته رسیدگی به شکایات هر ماه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخهای ارسالی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم جهت عدم تکرار در آینده مورد تصویب قرار می گیرد.

ظهيري با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گاز بها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گاز بها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی و مالیات بر ارزش افزوده و … مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشتركين دريافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه صورتحساب گاز از طریق مبادی مختلف صورت گیرد.

وي ادامه داد: در خصوص مشکلات مربوط به عدم توزیع، توزیع اشتباه و یا توزیع با تأخیر صورتحسابهای گاز، پروژه بهبود تولید و صدور صورتحساب آنلاین تعریف و تصویب شده است و از اول خرداد امسال بصورت کامل در استان اجرایی می شود.

مديرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن تشکر از مشترکین عزیز بابت رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، از آنان درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده شرکت گاز را در راستای ارائه خدمات بهتر یاری نمايند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.