چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41513 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاسخگویی دقیق و بموقع به درخواست ها و شکایات از مهم ترین اهداف شرکت گاز است
    13 اردیبهشت 1396 - 14:38
    شناسه : 53070
    0

    پاسخگویی دقیق و بموقع به درخواست ها و شکایات برای جلب رضایت مشترکین، از مهم ترین اهداف شرکت گاز است. روابط عمومی گاز گیلان – شرکت گاز استان گیلان بعلت پاسخگویی شایسته به مشترکین خود در پایان سال 94 توانست ISO10002 ( استاندارد بین المللی رسیدگی به شکایات مشتری) و ISO10004 (استاندارد بین المللی سنجش […]

    پ
    پ

    ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان 4 - پاسخگویی دقیق و بموقع به درخواست ها و شکایات از مهم ترین اهداف شرکت گاز است - خبر

    پاسخگویی دقیق و بموقع به درخواست ها و شکایات برای جلب رضایت مشترکین، از مهم ترین اهداف شرکت گاز است.

    روابط عمومی گاز گیلان – شرکت گاز استان گیلان بعلت پاسخگویی شایسته به مشترکین خود در پایان سال 94 توانست ISO10002 ( استاندارد بین المللی رسیدگی به شکایات مشتری) و ISO10004 (استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری) را کسب نماید و در ادامه با بهبود کانال های ارتباطی شرکت سعی در افزایش رضایتمندی مشترکین نموده است.

    در همین راستا  مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال گذشته بالغ بر 3200شکایت، درخواست و اطلاع رسانی از طریق مبادی مختلف به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت واصل گردید که تمامی آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ لازم به آنها داده شد.

    ظهیری اظهار داشت: شرکت گاز گیلان برای دریافت شکایات و درخواستهای مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از جمله تلفن گویای 3414، فکس، سایت ، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان و ایمیل را راه اندازی کرده است ولی عمده موارد دریافتی از طریق تلفن گویا می باشد که حدود 94 درصد موارد را به خود اختصاص داده است.

    وی در ادامه گفت: تمامی شکایات و درخواستهای وارده به دقت در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می یابد و پاسخ آن از طریق مسوولین مربوطه دریافت و به متقاضیان ارائه می شود.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: نظر به اهمیت بررسی دقیق شکایات، کمیته رسیدگی به شکایات هر ماه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخهای ارسالی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم جهت عدم تکرار در آینده مورد تصویب قرار می گیرد.

    ظهیری با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گاز بها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گاز بها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی و مالیات بر ارزش افزوده و … مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه صورتحساب گاز از طریق مبادی مختلف صورت گیرد.

    وی ادامه داد: در خصوص مشکلات مربوط به عدم توزیع، توزیع اشتباه و یا توزیع با تأخیر صورتحسابهای گاز، پروژه بهبود تولید و صدور صورتحساب آنلاین تعریف و تصویب شده است و از اول خرداد امسال بصورت کامل در استان اجرایی می شود.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن تشکر از مشترکین عزیز بابت رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، از آنان درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده شرکت گاز را در راستای ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.