سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورود خودروهای مسافران نوروزی به گیلان
    22 اسفند 1394 - 12:07
    شناسه : 535
    0

    با مردم : فرمانده پلیس راه گیلان از ورود خودروهای بسیاری از مسافران نوروزی به این استان خبر داد. مهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد. وی با بیان اینکه به تدریج در محورهای ورودی گیلان ترافیک افزایش می‌یابد، تصریح […]

    پ
    پ

    رستگار-مهیاربا مردم : فرمانده پلیس راه گیلان از ورود خودروهای بسیاری از مسافران نوروزی به این استان خبر داد.


    مهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه به تدریج در محورهای ورودی گیلان ترافیک افزایش می‌یابد، تصریح کرد: بسیاری از هموطنان سفرهای نوروزی خود به گیلان را آغاز کرده‌اند.

    فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه افزایش سفرهای نوروزی به این استان شرایط ترافیکی را تغییر می‌دهد، افزود: صبر و حوصله در رانندگی در شرایط ترافیکی بسیار مهم است.

    وی ادامه داد: اگر رانندگان با پلیس همکاری داشته باشند مشکلات عمده ترافیکی برطرف و از حوادث ناگوار جلوگیری می‌شود.

    رستگار دقت و رعایت مقررات در رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم در حریم راه خودروی خود را پارک نکنند و یک لحظه غفلت حادثه‌آفرین است.

    وی با تصریح بر اینکه دقت و توجه به مقررات رانندگی امری ضروری است، یادآور شد: امیدواریم با توجه ایام بی‌حادثه رانندگی را پشت سر بگذاریم.

    فرمانده پلیس راه گیلان سرعت و سبقت غیرمجاز را دو عامل مهم در وقوع تصادفات رانندگی دانست و متذکر شد: رانندگان با سرعت مطمئنه و بدون خواب‌آلودگی رانندگی کنند و سفری خوب در استان داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.