پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف خودروی سرقتی رانا توسط عوامل پلیس راه
    16 اردیبهشت 1396 - 12:10
    شناسه : 53530
    0

    هوشیاری و دقت عوامل پلیس راه رشت انزلی منجر به شناسایی و توقیف خودرو رانای مسروقه شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ” حسین محمدپور” در تشریح این خبر افزود: در شب گذشته ماموران پلیس راه در حال گشت‌زنی در محور رشت انزلی پس از اعلام یک فقره تصادف خسارتی در دوربرگردان ماهی فروشان سریعا […]

    پ
    پ

    هوشیاری و دقت عوامل پلیس راه رشت انزلی منجر به شناسایی و توقیف خودرو رانای مسروقه شد.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ” حسین محمدپور” در تشریح این خبر افزود: در شب گذشته ماموران پلیس راه در حال گشت‌زنی در محور رشت انزلی پس از اعلام یک فقره تصادف خسارتی در دوربرگردان ماهی فروشان سریعا در صحنه حضور یافتند.
    وی ادامه داد ‌: پس از حضور مامورین؛ مشاهده شده که یکی از خودروها که رانای سفید رنگ بود از صحنه تصادف متواری شده است.
    رئیس پلیس راه گیلان گفت : تیم گشتی این یک یگان بلافاصله پس از تعقیب و گریز خودرو رانا را که سرنشینان آن دو مرد دو زن و یک کودک یک ساله بودن متوقف کرد.
    سرهنگ محمد پور ادامه داد: در استعلام صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد که خودروی رانای مورد ادعا مورد سرقت قرار گرفته که از این رو با رعایت جوانب احتیاط و ایمنی راننده خودروی مسروقه و سرنشینان آن تحویل عوامل آگاهی شدند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.