شنبه, 22 اردیبهشت 1403 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41641 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2382×
شفق های قطبی در لاهیجان
  • 17 اردیبهشت 1396 ساعت: 18:26
  • شناسه : 53604
    0

    انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان به مناسب فرارسیدن هفته جوان نمایشگاه عکس گروهی با عنوان « در جستجوی شفق قطبی » در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار می کند. به گفته ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان این نمایشگاه عکس گروهی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

    پ
    پ

    1201 - شفق های قطبی در لاهیجان -

    انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان به مناسب فرارسیدن هفته جوان نمایشگاه عکس گروهی با عنوان « در جستجوی شفق قطبی » در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار می کند.

    به گفته ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان این نمایشگاه عکس گروهی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و مجموعه نوردکس (برنامه ریز و صاحب امتیاز معنوی آثار این نمایشگاه ) از تاریخ 18 الی 23 اردیبهشت از ساعت 10 تا 19 در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان دائر می باشد که آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 17 برگزار می شود .

    این نمایشگاه حاصل تلاش اولین گروه عکاس ایرانی است که به سرزمین نوردیک یا شمال اروپا سفر کرده اند تا در جستجوی شفق قطبی باشند. این سفر با برنامه ریزی و اجرای گروه نوردیکس صورت گرفته است .

    عادلی افزود : مجموعه به نمایش در آمده، عکس هایی است که نوروز امسال در دو کشور فنلاند و نروژ عکاسی شده است. دوستانی که در این مجموعه آثار خود را ارائه کرده اند عکاسان ایرانی هستند و در بین آنها آثار آقای طه قوچ کانلو عکاس منتخب ناسا وجود دارد.

    طه قوچ کانلو، کامیار قائدپور، شب بو پهلوان، لیلا سیف اللهی، مهدی مومن زاده و علی دلشاد عکاسانی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند

    شفق قطبی یکی از زیبایی های زمین است که چشم مردم همه دنیا را به خود جلب می کند و هر ساله افراد بسیاری برای تماشای ان به کشورهای شمال اروپا یا روسیه و کانادا سفر می کنند. این نورهای بسیار زیبای متحرک که زایشی از طوفان های خورشیدی هستند و در برخورد با جو مغناطیسی زمین به وجود می ایند بسیار رازآلود و مرموز هم هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.