شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارآفرینان از روند و رویکرد دولت یازدهم رضایت دارند | به تیم دکتر حسن روحانی رای خواهم داد
    18 اردیبهشت 1396 - 17:19
    شناسه : 53673
    0

    موسس اتاق فکر سفیران علم شمال گفت: این که به این دولت انتقاداتی از بابِ چشم داشتن و امید داشتن به خارج از کشور می شود حقیقتا کوچکترین اعتباری حداقل در میان کارآفرینان ندارد. سینا امیرعسکری دانشجوی کارشناسی ارشد برق الکترونیک دانشگاه ازاد لاهیجان و طراح و سازنده المان سخنگو در گفت و گو با […]

    پ
    پ

    1404 - کارآفرینان از روند و رویکرد دولت یازدهم رضایت دارند | به تیم دکتر حسن روحانی رای خواهم داد - اتاق فکرموسس اتاق فکر سفیران علم شمال گفت: این که به این دولت انتقاداتی از بابِ چشم داشتن و امید داشتن به خارج از کشور می شود حقیقتا کوچکترین اعتباری حداقل در میان کارآفرینان ندارد.

    سینا امیرعسکری دانشجوی کارشناسی ارشد برق الکترونیک دانشگاه ازاد لاهیجان و طراح و سازنده المان سخنگو در گفت و گو با «بامردم» گفت: امام علی (ع) می فرمایند «العلم و سلطان»، این حدیث اهمیت علم و دانش در اقتدار یک کشور را برای ما روشن می کند لذا اگر کشوری مقتدر می خواهیم ناگزیریم به علم و دانش نگاه ویژه ای داشته باشیم و نکته ی دیگری که باید در نظر داشت این است که نباید عالم بی عمل باشیم.

    نفر ‌اول مسابقات قرآن و عترت در کشور تصریح کرد: اینکه در مرز های دانش حرکت کنیم ولی نتوانیم آن علم را تولید کنیم و بفروشیم تشبیه اش مانند زنبور بی عسل می باشد.

    وی افزود: مقالات ارزشمند بسیاری سالانه در مجلات معتبر به چاپ می رسانیم، اما باید بررسی کنیم که چند درصد این مقالات به عرصه ی تجاری سازی راه پیدا می کنند؟

    رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان ماندگار الکترونیک لاهیج اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان دقیقا همان حلقه ی گمشده ی میان صنعت و دانشگاه ها است که الحمدالله در دولت تدبیر و امید روند رو به رشدی داشته است.

    موسس اتاق فکر سفیران علم شمال عنوان کرد: مطالعات پیرامون علوم هسته ای و حقوق بین الملل ندارم که بخواهم چشم بسته از برجام دفاع کنم، اما این که به این دولت انتقاداتی از بابِ چشم داشتن و امید داشتن به خارج از کشور می شود حقیقتا کوچکترین اعتباری حداقل در میان کارآفرینان ندارد.
    مدیر طراحی شرکت کهن آبراه تصریح کرد: اگر می خواهید ببینید چه کسی توانایی ایجاد اشتغال را دارد ساده ترین و مطمئن ترین راه این است که نظر خود کارآفرینان را بپرسید، هنوز به یاد دارم در شهرک صنعتی شکوهییه در قم کارآفرینان چقدر از روند و رویکرد دولت کنونی رضایت داشتند و می گفتند آرام آرام چرخ های صنعت شروع به چرخیدن کرده است و می توانیم با پرچم کشور خودمان در نمایشگاه های بین المللی شرکت کنیم و قرار داد ببندیم.

    امیرعسکری در پاسخ به سوال خبرنگار «بامردم» مبنی بر اینکه «به نظر شما در گذشته چه بر سر کشور آمده بود؟ و دولت یازدهم با چه وضعی رو به رو شد؟» اظهار داشت: وقتی یک پازل بهم ریخته را رو به روی شما می گذارند زمان می برد تا الگوهای درست را بیابیم و شالوده ی آنرا بچینیم ولی وقتی به آن نقطه می رسیم درست کردن آن هرچه به انتها نزدیک تر می شود سرعت می گیرد و آخرین تکه ی آن بدون فکر و درنگ گذاشته می شود، به نظرم اکنون دولت در اقتصاد توانسته الگو های درست این پازل بهم ریخته را بچیند و اکنون فقط بخش های شیرینِ پایانی آن مانده است.
    طراح و سازنده المان سخنگو  آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: بنده چهره ای سیاسی نیستم که تحت هر شرایط از طیفی خاص طرفداری کنم،  دغدغه ی من اقتدار علمی این مرز و بوم ‌است، دغدغه ی من عزت جوانان ماست.
    دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لاهیجان در پایان تصریح کرد: بنده به نوبه ی خود که فعالیتی خورد و ناچیز در عرصه ی پژوهش و امور دانش بنیان داشته ام با تمام نقص هایی که وجود دارد و به دور از بازی های سیاسی و بر اساس مشاهدات خود به تیم دکتر حسن روحانی رای خواهم داد تا این روند ادامه یابد و نقص های آن بر طرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.