پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یدک کش خودرو پوشش برای حمل هروئین بود
    24 اردیبهشت 1396 - 13:19
    شناسه : 53967
    0

    فرمانده انتظامی رودبار از کشف 2 کیلو گرم هروئین در پوشش یدک کش خودرو خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ”بابک علیزاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ مامورین ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار طی کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت زامیاد یدک […]

    پ
    پ

    کش هروئین - یدک کش خودرو پوشش برای حمل هروئین بود - بابک علیزاده

    فرمانده انتظامی رودبار از کشف 2 کیلو گرم هروئین در پوشش یدک کش خودرو خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ”بابک علیزاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ مامورین ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار طی کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت زامیاد یدک کش که حامل یک دستگاه خودروی پراید بوده، مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
    این مقام انتظامی افزود:‌در بازرسی از خودرو پراید، دو بسته یک کیلویی مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه های جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
    وی با اشاره به اینکه راننده یدک کش خودروی پراید را از فردی تحویل و قرار بوده آن را به فرد دیگری در رودبار تحویل دهد، اظهار داشت:‌ متهمی که این خودرو را به یدک کش تحویل داده بود توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.
    سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه ماموران همدست متهم را شناسایی و دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهم 21 و 34 ساله اهل و ساکن کرج پس از اعتراف صریح، به همراه پرونده مقدماتی به مراجه قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.