چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبدیل وضعیت حکم سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان به ریاست
    28 اردیبهشت 1395 - 21:36
    شناسه : 5433
    0

    اختصاصی/در جلسه روز گذشته حکم  ریاست دکتر سهراب کرد رستمی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد واحد لاهیجان پس از تایید هیات امنای استان و ارزیابی شواری انتصابات و در نهایت تایید دکتر میرزاده صادر شد. دکتر دانیالی مشاور ریاست و مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه‌آزاد […]

    پ
    پ

    دکتر سهراب کرد رستمی

    اختصاصی/در جلسه روز گذشته حکم  ریاست دکتر سهراب کرد رستمی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد واحد لاهیجان پس از تایید هیات امنای استان و ارزیابی شواری انتصابات و در نهایت تایید دکتر میرزاده صادر شد.

    دکتر دانیالی مشاور ریاست و مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی در خصوص نحوه تبدیل حکم سرپرستی به ریاست واحدها و مراکز این دانشگاه گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی تبدیل احکام سرپرستی روسای مراکز استان ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و بررسی روسای واحدها و مراکز در هیات امنای استانی مطرح می شود.

    مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت های سرپرستان براساس جدول ارزیابی امتیاز دهی می شود، گفت: بر این اساس پس از تصویب شورای انتصابات، سرپرستان واحدها و مراکز مشغول به کار شده و حداقل 6 ماه پس از شروع به کار، براساس جدول ارزیابی و همچنین پیشرفت آموزشی و اجرایی جهت تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار می گیرند.

    دانیالی افزود: براساس ارزیابی های انجام شده و در صورت کسب امتیاز لازم، سرپرستان به هیات امنای استان معرفی می شوند و درصورت تایید در هیات امنا تبدیل احکام ریاست آنان به امضا ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می رسد.


    جناب آقای پروفسور سهراب کرد رستمی
    سلام علیکم
    با احترام، تبدیل حکم سرپرستی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نماییم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای ایران عزیز اسلامی گام برداشته و تلاش نموده اید. برای حضرتعالی از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نماییم.

    رسانه خبری تحلیلی بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.