شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از انتشار آمار فریبنده توسط رسانه های دلواپس تا رای بی نظیر مردم لاهیجان و پاسخ قاطع مردم لاهیجان به دلواپسان!
    30 اردیبهشت 1396 - 12:22
    شناسه : 54394
    1

    رای بی نظیر مردم شهرستان لاهیجان با ۸۲ هزار رای به دکتر روحانی در مقابل ۳۲ هزار رای به رییسی و پاسخ قاطع مردم لاهیجان به دلواپسان و رسانه هایشان در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است. به گزارش «بامردم»، رسانه های شهرستانی دلواپسان که از شب گذشته با انتشار آمار های فریبنده در […]

    پ
    پ

    رای بی نظیر مردم شهرستان لاهیجان با ۸۲ هزار رای به دکتر روحانی در مقابل ۳۲ هزار رای به رییسی و پاسخ قاطع مردم لاهیجان به دلواپسان و رسانه هایشان در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است.

    به گزارش «بامردم»، رسانه های شهرستانی دلواپسان که از شب گذشته با انتشار آمار های فریبنده در صدد ایجاد جو پیروزی بودند، با اعلام رسمی نتایج ستاد انتخابات کشور رویه خود را کاملا تغییر داده اند و دیگر این چنین اخباری در کانال هایشان منتشر نمی شود!

    شایان ذکر است این رسانه ها که از حمایت های خاص و ویژه افراد و … برخوردارند در ماه های اخیر منتهی به حماسه 29 اردیبهشت به طور زنجیره وار و هماهنگ به تخریب عملکرد های دولت تدبیر و امید پرداخته و سعی در بد نشان دادن اوضاع جامعه و جذب آرا به سمت کاندیدا خود داشتند.

    در کنار آن خبرگزاری های دلواپسان که از همان دیروز شکست را به نوعی پذیرفته بودند با انتشار اخبار و مطالبی سعی در ایجاد جو انتخاباتی مبنی بر تخلف دولت در انتخابات داشتند که شدیدا این ادعا ها توسط ستاد انتخابات کشور تکذیب شد.

    رای بی نظیر مردم شهرستان لاهیجان با ۸۲ هزار رای به دکتر روحانی در مقابل ۳۲ هزار رای به رییسی و پاسخ قاطع مردم لاهیجان به دلواپسان و رسانه هایشان در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است.

    قابل ذکر است که طیف ذبیح نیکفر نماینده این شهرستان در انتخابات تمام قد از ابراهیم رییسی حمایت می کرد و در شب پایانی انتخابات تندترین مواضع را علیه دولت تدبیر و امید گرفت و از رفیق دیرینه خود اسدلله عباسی نماینده رودسر(وزیر احمدی نژاد) نیز برای چند برابر کردن این مواضع دعوت و از سخنرانی های وی بهره گرفت!

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.