جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • این عکس را تکرار کردم چون پیروزی تکرار شد
    30 اردیبهشت 1396 - 12:51
    شناسه : 54405
    0

    محمد برنو، آخرین عکس انتخاباتی رییس جمهور را منتشر و آن را روایت کرد به گزارش «بامردم»، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آخرین فریم از سفر انتخاباتی دکتر روحانی مشهد اردیبهشت 1396 هوادارائی که آمده بودند تا شفاف ترین پیام انتخابات ۹۶ را به کل ایران مخابره کنند: «ما راه خودمان را انتخاب کرده […]

    پ
    پ

    محمد برنو، آخرین عکس انتخاباتی رییس جمهور را منتشر و آن را روایت کرد

    به گزارش «بامردم»، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آخرین فریم از سفر انتخاباتی دکتر روحانی مشهد اردیبهشت 1396

    هوادارائی که آمده بودند تا شفاف ترین پیام انتخابات ۹۶ را به کل ایران مخابره کنند: «ما راه خودمان را انتخاب کرده ایم؛ راه ما آزادی ست.»

    واژه ها از آهنگ انتخاباتی گرفته تا سخنرانی های رئیس جمهور در طول سفرها چنان ذهنم را مشغول می کردند که بارها شنیدنشان در هنگام عکاسی، بغض گلویم را می فشرد و حقله اشک در چشمانم مرا مجاب می کرد که اندکی صبور باشم .

    وقتی دکتر روحانی آخرین جمله اش را گفت و برای خداحافظی از کنار تریبون به جلو آمد، برای آنکه به او برسم، وزیر ارشاد را کنار زدم، به زیر پای دکتر نشستم و نتیجه ان عکسی شد که هر بار آن را می بینم، تمامی روزهای اردیبهشت ۹۲ تا امروز برایم تداعی می شود.

    فریمی که حالم را خواب می کند. حماسه حضور در مشهد این گونه ثبت شد. شوری وصف ناشدنی در سرزمینی که به قول دکتر روحانی هیچ گاه در طول تاریخ تا این میزان مظلوم نبوده است. و این شد عکس پیروزی ما… پی نوشت: این عکس را تکرار کردم چون پیروزی تکرار شد.

    پیروزی به روایت عکاس ویژه رییس جمهور - این عکس را تکرار کردم چون پیروزی تکرار شد - lpln fvk

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.