چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلوکه کردن دارایی ایران نتیجه دلخوش کردن به برجام است / آمریکا یک راهزن بین المللی است
    29 اردیبهشت 1395 - 8:56
    شناسه : 5446
    0

    نماینده مردم رودبار در مجلس آمریکا را یک راهزن بین المللی خطاب کرد و گفت: بلوکه کردن پول و دارایی های ایران نتیجه دلخوش کردن به برجام و مذاکرات است به گزارش بامردم، عطاءالله حکیمی در خصوص بلوکه شدن دارایی و پول ایران از سوی دادگاه امریکا، اظهار کرد: این اقدام کشور امریکا یک راهزنی […]

    پ
    پ

    نماینده مردم رودبار در مجلس آمریکا را یک راهزن بین المللی خطاب کرد و گفت: بلوکه کردن پول و دارایی های ایران نتیجه دلخوش کردن به برجام و مذاکرات است

    به گزارش بامردم، عطاءالله حکیمی در خصوص بلوکه شدن دارایی و پول ایران از سوی دادگاه امریکا، اظهار کرد: این اقدام کشور امریکا یک راهزنی بین المللی است.

    وی راهزنی رسمی امریکا را نتیجه دلخوش کردن به برجام دانست و افزود: دلخوش کردن انتظار مطلوب به مذاکرات یکی از نتایج آن بلوکه کردن دارایی های ایران است.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسوولان باید اقدامی مقابله با مثل کنند، گفت: باید در مجامع بین المللی از امریکا شکایت کرد تا حقوق حقه خود را دریافت کنیم.

    حکیمی با افزون بر اینکه با پیگیری هایی مسوولان می توان موفق شد، گفت: این رویدادی که رخ داد قابل پیش بینی بود و مخاطرات دیگر نیز قابل پیشبینی هستند.

    وی اذعان داشت: این مذاکرات هیچ تضمینی ندارد و قراردادی است که بین دو طرف به امضا رسیده و مرجع خاصی نیز برای نظارت مشخص نشده است.

    نماینده مردم رودبار در مجل همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه جریان برجام اینگونه رقم خورده و کاری هم نمی توان انجام داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.