چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «رئیسی» خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری شد | در برابر ظلم به حقوق مردم نمی‌توانم سکوت کنم
    31 اردیبهشت 1396 - 23:42
    شناسه : 54632
    0

    سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری در نامه‌ای به آیت الله جنتی ، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان‌، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد. به گزارش «بامردم»، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری صبح امروز در نامه ای به آیت الله احمد جنتی […]

    پ
    پ

    رئیسی - «رئیسی» خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری شد | در برابر ظلم به حقوق مردم نمی‌توانم سکوت کنم -

    سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری در نامه‌ای به آیت الله جنتی ، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان‌، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد.

    به گزارش «بامردم»، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری صبح امروز در نامه ای به آیت الله احمد جنتی ، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان ، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد.

    وی به همراه این نامه ۳ صفحه ای ، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است.

    حجت الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم ، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات ، تا حصول نتیجه قطعی شده است.

    در بخشی از این نامه آمده است : همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف و مکلف به حفظ جمهوریت نظام و پاسداری از آرای مردم که مصداق حقوق شهروندی ایرانیان است می باشیم و اینجانب با وعده ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده ام ، نمی توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم ؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته شده توجه و رسیدگی جدی شود.

    گفتنی است این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در پیامی با تبریک حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات روز جمعه ، برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات را از لحظات تلخ این رویداد خوانده و تاکید کرده بود آن را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “«رئیسی» خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری شد | در برابر ظلم به حقوق مردم نمی‌توانم سکوت کنم”
    1. سلام. چقدر خوب است که هماره افرادی چون آقایان رییسی. روحانی، قالیباف و بزرگانی از این دست ، در انتخاباتی کاندید شده و خود را در معرض آرای مردم قرار می دهند.چون بعد اعلام نتایج (اگر به نفع خود رقم نخورد) داد از تخلف و بداخلاقی سر میدهند. چیزی که سالهاست توسط افرادی دیگر فریاد زده میشود اما همین مسولین عالی کشوری می شنوند و به بهانه هایی به سادگی از آن میگذرند. سوالی از دوستداران آقای رییسی و حتی روحانی دارم: آیا تخلفات آشکار را فقط در این دوره دیدید؟یعنی در انتخابات شوراها نبود؟ در انتخابات سال ۹۲ نبود. ؟ در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ دیده نشد؟ اگر از ابتدای شروع این تخلفات ، که بعضا” سازمان یافته نیز صورت میگیرد” شما مسولین حساس میشدید و با متخلفان، بدون اغماض برخورد میکردید، امروز نه شما شاکی بودید، نه برخی از مردم متهم، و نه این فرهنگ بد خرید و فروش آشکار و نهان انتخابات بالاخص، انتخابات شوراها، در کشور نهادینه میشد. با احترامی که برای شما و همه مسولین قائلیم باید عرض کنم: داد تظلم خواهی سر ندهیم چون خود این مهم را با مماشات کردن در سالهای گذشته رقم زده ایم.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.