×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجت حاجی پور - بخشدار بندر کیاشهر از حضور صددرصدی مردم بخش در انتخابات قدردانی کرد - ;dhaiv

حاجی پور بخشدار بندر کیاشهر در پیامی از حضور صددرصدی مردم بخش در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم مهربان و ولایتمدار بخش بندر کیاشهر همگام با سایر ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ، حماسه ای بی نظیر و باشکوه خلق کردند و در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۹ اردیبهشت برگ زرینی در تاریخ این شهر رقم زدند و به ندای رهبر انقلاب لبیکی دوباره گفتند.

اینجانب ضمن تبریک به جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران و دلدادگان تدبیر و امید، از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف کشور علی الخصوص مردم فهیم و قدر شناس بندر کیاشهر که در آغازین ساعات اخذ رأی با دلهای مملو از ایمان و عشق به آرمانهای معمار کبیر انقلاب در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و با حضور آگاهانه خود حماسه دیگری آفریدند تقدیر و تشکر می نمایم و به سهم خود از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای تامین، هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند کمال سپاس و قدردانی را دارم.

در پایان سربلندی و عزت روز افزون ملت بزرگ ایران اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری و دولت محترم را از ایزد منان مسالت دارم. (حجت حاجی پور ؛ خادم مردم شریف بندر کیاشهر)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.