شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاثیر زیاد فضای مجازی در این دوره | شباهت بیش از 70 درصدی نتیجه نظرسنجی با انتخابات
    01 خرداد 1396 - 14:58
    شناسه : 54749
    0

    بررسی نظر سنجی های برگزار شده در «بامردم» از شباهت بیش از 70 درصدی نتیجه نظرسنجی ها با انتخابات 29 اردیبهشت خبر می دهد. به گزارش «بامردم»، نتایج دو نظرسنجی الکترونیکی پیرامون انتخابات شورای شهر لاهیجان که در رسانه خبری «بامردم» برگزار شد تا حد بسیار زیادی به نتیجه نهایی انتخابات نزدیک بوده است و […]

    پ
    پ

    3 - تاثیر زیاد فضای مجازی در این دوره | شباهت بیش از 70 درصدی نتیجه نظرسنجی با انتخابات - آرمان پور یاسری

    بررسی نظر سنجی های برگزار شده در «بامردم» از شباهت بیش از 70 درصدی نتیجه نظرسنجی ها با انتخابات 29 اردیبهشت خبر می دهد.

    به گزارش «بامردم»، نتایج دو نظرسنجی الکترونیکی پیرامون انتخابات شورای شهر لاهیجان که در رسانه خبری «بامردم» برگزار شد تا حد بسیار زیادی به نتیجه نهایی انتخابات نزدیک بوده است و با بررسی آن ها مشخص شد که حدود 70 الی 80 درصد افراد منتخب در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان در نظرسنجی الکترونیکی نیز جزو افرادی بالای لیست بوده اند.

    از جمله آن ها می توان به آرمان پور یاسری نفر اول نظرسنجی دوم «بامردم»، فرداد جنابی، جواد نجار تمیزکار، رضا نصرتی فلاحکار و فرشید فقیه شجاعی اشاره کرد که در هر دو نظرسنجی جزء افراد منتخب بوده اند.

    از نزدیکی نتایج نهایی به نتایج نظرسنجی می توان به تاثیر بسیار زیاد فضای مجازی در انتخابات این دوره و همچنین رای اعتماد مردم به منتخبین خود پیش از برگزاری انتخابات و خلق حماسه 29 اردیبهشت پی برد.

    متاسفانه شنیده می شود حتی برخی که خود از بد اخلاقان و متخلفین بزرگ و کوچک این دوره انتخابات بوده اند در لباس مدعی ظاهر شده و با ایجاد موجی منفی در ذهن مردم شهر به دنبال زیر سوال بردن حماسه آفریده شده توسط مردم بوده و می خواهند باخت خود در رقابت را به دوش دیگران و مهم تر از همه بر دوش نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان بیاندازند!

    قابل ذکر است که برگزاری این دوره انتخابات، جزء کم نظیر ترین میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای در شهرستان لاهیجان بوده است که با تلاش های شبانه روزی شورای تامین، مجموعه فرمانداری و نهاد های نظارتی و انتظامی و … با امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.