یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قدردانی آرمان پوریاسری از مردم لاهیجان
    02 خرداد 1396 - 15:06
    شناسه : 54822
    0

    منتخب دوم مردم لاهیجان در شورای شهر پنجم طی پیامی قدردانی خود را از آرای شهروندان لاهیجان اعلام کرد. به گزارش «بامردم»، متن پیام آرمان پوریاسری بدین شرح است: بسمه تعالی من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق سپاس خداوند منان را که به این حقیر توفیق داد تا بتوانم با شرکت در این دوره […]

    پ
    پ

    فعالیت های ستاد انتخاباتی مهندس آرمان پوریاسری 6 - قدردانی آرمان پوریاسری از مردم لاهیجان -

    منتخب دوم مردم لاهیجان در شورای شهر پنجم طی پیامی قدردانی خود را از آرای شهروندان لاهیجان اعلام کرد.

    به گزارش «بامردم»، متن پیام آرمان پوریاسری بدین شرح است:

    بسمه تعالی
    من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

    سپاس خداوند منان را که به این حقیر توفیق داد تا بتوانم با شرکت در این دوره از انتخابات شورای شهر برنامه های خودم برای پیشرفت عروس شهرهای گیلان (لاهیجان زیبا) را در معرض قضاوت شما مردم عزیز بگذارم ، مورد اعتماد شما مردم فهیم قرار بگیرم.
    خداوند را شاکرم که در این برهه از تاریخ انقلاب افتخار این را داشتم تا با شرکت در انتخابات پرشور این دوره، به عنوان سربازی کوچک از آرمان های امام و رهبری پاسداری کنم و همچنین به عنوان خادم شما اعتمادتان را جلب نمایم.
    مردم عزیز و فهیم شهرستان لاهیجان از اینکه با افتخار در این دوره از رقابت های انتخاباتی حضور یافتید و با مشارکت حداکثری تان مردم سالاری مورد نظر نظام را تحقق بخشیدید بسیار خرسندم.
    لازم می دانم از همه مردم عزیز چه دوستانی که به اینجانب اعتماد نموده و رای دادند و چه کسانی که به عزیزان دیگر رای دادند تشکر کنم و با تاسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب عرض کنم که «پیروز انتخابات شما مردم عزیز هستید».
    امیدوارم با درایتی که به خرج داده اید و افراد اصلح را روانه شورای شهر نموده اید، منتج به نتیجه مبارک و میمونی برای آبادانی و اعتلای شهرستان باشد و از همین امروز قول می دهم که به عنوان خادمی بی ادعا در خدمتگزاری به شما خوبان سر از پای نشناسم و قدردان اعتماد شما مردم عزیز باشم.
    همچنین بر خود فرض واجب می دانم که به همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات های نظارت و اجرایی و عزیزانی که در سر صندوق ها حاضر بودند خسته نباشید عرض کنم و با تمام وجودم دعا می کنم که موفقیت شان روزافزون باشد و در سلامت و صحت باشند.
    به دوستان منتخب شورای شهر نیز صمیمانه تبریک عرض می کنم و با کمال افتخار اعلام می کنم که در راستای پیشرفت شهرستان لاهیجان خالصانه در کنارشان خواهم بود تا با همفکری هم شهرستانی آبادتر از امروز داشته باشیم. به امید آن روز.
    آرمان پوریاسری، نماینده مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.