شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتراض 22 کاندیدا شهر کلاچای به روند برگزاری انتخابات
    03 خرداد 1396 - 6:04
    شناسه : 54880
    0

    22 نفر از کاندیداهای انتخابات شورای شهر کلاچای طی نامه ای اعتراضی مدعی تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر کلاچای شدند و خواهان رسیدگی هیئت نظارت انتخابات شدند. به گزارش «بامردم»،  جمعی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر کلاچای طی نامه ای که به همراه امضای 22 نفر از کاندیدای این شهر رسیده است مراتب اعتراض […]

    پ
    پ

    - اعتراض 22 کاندیدا شهر کلاچای به روند برگزاری انتخابات - انتخابات کلاچای

    22 نفر از کاندیداهای انتخابات شورای شهر کلاچای طی نامه ای اعتراضی مدعی تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر کلاچای شدند و خواهان رسیدگی هیئت نظارت انتخابات شدند.

    به گزارش «بامردم»،  جمعی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر کلاچای طی نامه ای که به همراه امضای 22 نفر از کاندیدای این شهر رسیده است مراتب اعتراض خود به روند برگزاری انتخابات به فرمانداری رودسر ارسال کردند.

    در نامه ارسالی این تعداد از کاندیداهای انتخاباتی، ترکیب نامناسب اعضای هیئت اجرایی انتخابات که گفته شده به جانبداری از کاندیدای خاص چینش شده بود و ورود افراد غیر بومی به این شهر در روز انتخابات از مهم ترین اعتراضات این کاندیداهای انتخاباتی است که در متن نامه ارسالی آنها به فرمانداری رودسر نیز مطرح شده است و حتی قبل از شروع انتخابات طی نامه ای خواستار رسیدگی جدی به این مسئله شده اند.

    به گفته این کاندیداهای معترض، قبل از آغاز انتخابات و باتوجه به اطلاع از این که قرار است عده ای به شهر منتقل تا رای خود را به صندوقهای اخذ رای بیاندازند مکاتباتی با مسئولان ذی ربط صورت گرفته بود که در این مورد اقدام خاصی صورت نگرفت و افراد زیادی از روستاها به شهر منتقل و از آنجا رای خود را به صندوق انداختند و تعداد تعرفه های استفاده شده بیشتر از حد مجاز است.

    کاندیداهای معترض برای اثبات ادعای خود مبنی بر ورود افراد غیره بومی به شهر خواستار تطبیق کدهای ملی درج شده در تعرفه های اخذ رای با محل سکونت افرادی شدند که رای خود را به صندوقهای شهر کلاچای انداخته بودند.

    این افراد که مدعی داشتن مستنداتی نظیر فیلم و عکس و گواهی اعضای صندوقهای اخذ رای مبنی بر حمایت از کاندیدای خاص هستند نامه اعتراضی خود را به همراه امضای 22 نفر از نامزدهای انتخاباتی شهرکلاچای صبح دیروز و در موعد قانونی تحویل فرمانداری شهرستان رودسر دادند.
    حال باید دید مسولین برگزاری انتخابات شهرستان رودسر چه تمهیداتی را برای نامزدهای انتخاباتی معترض شهر کلاچای خواهند کرد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.