جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گام های خوبی برای حل مشکل بیکاری برداشته شده است/ با تقویت شور و نشاط جوانان آسیب های اجتماعی کم می شود
    30 اردیبهشت 1395 - 9:10
    شناسه : 5497
    1

    استاندار گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اشتغال و بهبود فضای کسب کار گفت: گام های اولیه خوبی برای حل مشکل بیکاری برداشته شده است اما این کاهش آمارها به معنی حل مشکلات جوانان نیست به گزارش بامردم، محمد علی نجفی در نشست با جوانان برگزیده گیلان که همزمان با ولادت حضرت […]

    پ
    پ

    86

    استاندار گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اشتغال و بهبود فضای کسب کار گفت: گام های اولیه خوبی برای حل مشکل بیکاری برداشته شده است اما این کاهش آمارها به معنی حل مشکلات جوانان نیست

    به گزارش بامردم، محمد علی نجفی در نشست با جوانان برگزیده گیلان که همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، اظهار کرد: از حضور در چنین نشستهایی که جوانان به راحتی دغدغه های خود را بیان کنند لذت می برم.

    وی بیان اینکه در طول تاریخ بشر همواره انسانهایی که مسیر حقیقت را می پیمایند ودر کارها با عشق و علاقه و اخلاص تلاش می کنند پایا و نامشان برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود .

    استاندار گیلان با اشاره به رشادت و دلیری حضرت علی اکبر (ع) در روز عاشورا، شهامت، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی این بزرگوار را موجب ماندگاری در طول تاریخ دانست ومعرفت ایشان را حاکی ار انتخاب راه صحیح ، حقیقیت یابی و پایمردی این بزرگوار دانست و افزود : داشتن این ویژگی ها موجب شباهت این حضرت به پیامبر مکرم اسلام (ص) شد .

    وی ابراز امیدواری کرد : انشاء ا… خداوند توفیق دهد تا همیشه در مسیر معرفت و حقیقت پایدار بمانیم .

     نجفی با بیان اینکه بحث جوانان در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است افزود : ادعای حل بخش اعظمی از مشکلات جوانان در کوتاه مدت ادعای بزرگی است .

    وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش اشتغال و بهبود فضای کسب کار گفت :گام های اولیه خوبی برای حل مشکلات بیکاری برداشته شده است اما این کاهش آمارها به معنی حل مشکلات جوانان نیست و جوانان تحصیلکرده زیادی بیکارند و حل مشکلات جوانان دغدغه دولت است.

    نماینده عالی دولت در گیلان بحث مطالبات جوانان را در ارتباط تنگاتنگ با مباحث سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی دانست وافزود : حل اساسی مشکلات جوانان در همه این بخشها ریشه دارد.

    استاندار گیلان با اشاره به نگاه ویژه حاکمیت و نظام در حل مشکلات جوانان تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب همواره به جوانان نگاه ویژه ای دارند .

    نجفی همچنین با اشاره به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر حل مشکلات جوانان اظهار داشت : رییس جمهور توجه ویژه ای به جوانان داشته و تاکید و سفارش دکتر روحانی به وزرا و استانداران جهت حل مشکلات جوانان گواه این مدعاست .

    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهمیت بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت و توانمندی جوانان بر ضرورت تشکیل ماهیانه نشست های شورای جوانان تاکید کرد و افزود : تنها به برگزاری جلسات صرف اکتفا ننموده بلکه سعی در ارائه خروجی مناسب در این نشست ها داشته باشید .

     نجفی همچنین بر ضرورت حضور نمایندگان تشکلهای جوانان متناسب با تخصص هایشان در شوراهای تصمیم گیری استانداری تاکید کرد.

    وی حمایت خود از تیم های ورزشی را به دلیل سرگرم کردن جوانان به ورزش و دور نگه داشتن آنها از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و با بیان اینکه شادی منافاتی با مذهب و دین ما ندارد افزود : خنده رویی از جمله ویژگی پیامبر مکرم اسلام (ص) بود.

    وی با بیان اینکه باید زمینه شاد زیستن را برای افراد جامعه فراهم کنیم افزود : هرچه بر تقویت شور ونشاط جوانان سرمایه گذاری کنیم از آسیبهای اجتماعی کاسته میشود.

    استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری کلاس های مشاوره ازدواج نیز تاکید کرد و با بیان اینکه اکثریت طلاق ها بدلیل عدم توان مالی نیست بلکه در خانواده های متمول نیز شاهد این معضل هستیم افزود : متاسفانه عمده طلاق ها در سالهای اول و دوم ازدواج شکل می گیرند واین حاکی از آن است که ازدواج ها در زمان مناسب نبوده است .

    نجفی همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اجتماعی استانداری را موظف کرد از طرح هایی که به ریشه یابی آسیبهای اجتماعی می پردازد حمایت کند.

    وی از سمن های مرتبط با جوانان نیز خواست در این زمینه طرح های تحقیقاتی خود را به اداره کل امور اجتماعی استانداری ارائه دهند.

    به گزارش بامردم، در این نشست که تعدادی از جوانان به بیان مطالب مختلف پرداختند مدیرکل ورزش و جوانان نیز گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این اداره کل را بیان کرد.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.