×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده - همه در انتخابات لاهیجان رای خریدند! -

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در انتخابات لاهیجان همه رای خریدند گفت: باید به اعتراضات کاندیدا اگر سندی دارند رسیدگی شود.

به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به اعتراضات کاندیدای شورای شهر لاهیجان درباره خرید و فروش گسترده آراء در لاهیجان با بیان اینکه هیات نظارت وظیفه ای دارد، همانطور که نظارت بر انتخابات می کرد اکنون عده ای ناراضی هستند و می گویند رای ما خریداری شده است گفت: در واقع همه رای خریدند، ” موضوعی را یواش اعلام میکنم، آنهایی که اعتراض میکنند آنها هم خریدند ولی پولشان نرسید”؛ حال اگر اعتراض کنند و مستندات دارند به آقای صباحی(رئیس هیات نظارت) می گویم باید دوباره آراء بازشماری شود اما اگر مستنداتشان متقن نیست این حرفها زیاد تکرار می شود.

امام جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه  در اسلام سختی وجود ندارد و بنای اسلام بر پایه سهولت و آسانی در احکام دینی است گفت: در این ماه مبارک مساجد را پر کنید که این مساجد هشت سال در جنگ تحمیلی به ما روحیه ی و قدرت استقامت در مقابل دشمن داد.

وی با بیان اینکه مبلغین قرآن را از مهجوریت در بیاورند و مردم نیز به حضور قرآن فقط سر سفره های عقد قناعت نکنند گفت: با قرآن باید با مردم صحبت کنیم زیرا خیلی از مسلمانان اطلاعی از دستورات قرآن ندارند و نتیجه ی این بی اطلاعی در زندگی ما جاری شده است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم پیرامون در انتخابات ۲۹ اردیبهشت با بیان اینکه پیروز واقعی این حماسه مردم بودند گفت: در هیچ کجای دنیا چنین مشارکتی را سراغ نداریم، مشارکت مردم پشتوانه امنیت ملی است که باید از این مردم تجلیل و قدردانی کنیم.

عبدالله زاده با اشاره به پایان رقابت انتخاباتی با بیان اینکه فصل رقابت ها تمام شده و فصل رفاقت ها آغاز شده است و باید این بد اخلاقی ها که تبدیل به سمی مهلک شده تمام شود افزود: می گویند اگر به فلانی رای ندهید به شما حمله خواهد شد، پس امثال باکری ها،نیروهای بسیج و مردم چه کاره اند، تا مردم پشت این نظام باشند از تحریم ها و جنگ نیز خبری نخواهد بود.

وی افزود: تا زمانی که وحدت در کشور باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

منبع: «لاهیجان»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    اگر امام جمعه محترم کمی به این حرفشان که «در واقع همه رای خریدند» بیشتر توجه بفرمایند متوجه خواهند شد که گناه نابخشودنی و بزرگی را برای خود ثبت نمودند. با چه علمی همه را رای خر نامیدند. این علم لدنی از کجا کسب شده است. بهتر نیست به شکایات توجه می کردند و پیگیری تا همه را رای خر بنامند. یعنی همه مردم لاهیجان که به بسیاری از کاندیداها رای پاک دادند بدون هیچ چشمداشت مادی و برای اصلاح امور شهر رای خود را که نشان از شخصیت سیاسی و اجتماعیشان داشته را فروختند. لطفا کمی در سخنانشان تجدید نظر کنند. اگر نمیخواهند موضوع رای خری را پیگیری کنند و دوست دارند مسکوت باقی بماند بهتر است برای این کار به همه تهمت نزنند. از یک سو به کاندیداهایی که بر سر اصول خود باقی ماندند و از سویی مردمی که همواره پای نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی مانده اند و همیشه خواهند مان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.