جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • البسه قاچاق در آستارا توقیف شد
    07 خرداد 1396 - 14:41
    شناسه : 55313
    1

    فرمانده انتظامی آستارا از کشف 2 هزار ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رسول عزیزی” با بیان این خبرگفت: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه در محور اردبیل- آستارا حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه سوری مشکوک و آن را متوقف کردند. سرهنگ عزیزی افزود: ماموران رد […]

    پ
    پ

    2 - البسه قاچاق در آستارا توقیف شد - آستارا
    فرمانده انتظامی آستارا از کشف 2 هزار ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رسول عزیزی” با بیان این خبرگفت: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه در محور اردبیل- آستارا حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه سوری مشکوک و آن را متوقف کردند.
    سرهنگ عزیزی افزود: ماموران رد بازرسی از این خود رو ها دو هزار ثوب البسه قاچاق را کشف و ضبط کردند.
    وی ارزش البسه قاچاق کشف شده را 300 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: متهمان 29،35،41و48 ساله با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
    این مقام انتظامی همچنین از کشف 800 اصله انواع درختان جنگلی قاچاق توسط ماموران در این ایستگاه خبر داد و افزود: ماموران این مقدار چوب را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا دادند.
    وی ارزش این چوب آلات جنگلی 200 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد :نیروی انتظامی با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان کالا را سر لوحه امور خود قرار داده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.