شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه رأی خریدند….!
    08 خرداد 1396 - 16:11
    شناسه : 55515
    1

    اختصاصی «بامردم»: با وجود گذشت بیش از یک هفته از انتخابات شورای شهر در لاهیجان ، همچنان موج اعتراضات مبنی بر تخلفات  گسترده صورت گرفته در جریان انتخابات ادامه دارد و معترضان به  طرق  مختلف، از حضور در فرمانداری تا برگزاری تجمعات مختلف و نگارش و امضای تومار، خواهان رسیدگی به تخلفات و در نهایت […]

    پ
    پ

    رای خریدند - همه رأی خریدند....! - امام جمعه لاهیجان

    اختصاصی «بامردم»: با وجود گذشت بیش از یک هفته از انتخابات شورای شهر در لاهیجان ، همچنان موج اعتراضات مبنی بر تخلفات  گسترده صورت گرفته در جریان انتخابات ادامه دارد و معترضان به  طرق  مختلف، از حضور در فرمانداری تا برگزاری تجمعات مختلف و نگارش و امضای تومار، خواهان رسیدگی به تخلفات و در نهایت برگزاری مجدد انتخابات شده اند.

    برکسی پوشیده نیست که در این دوره از انتخابات شوراها همچون دوره گذشته تخلفاتی صورت گرفته است، اما حجم و گستردگی تخلفات در این دوره به حدی بود که اعتراض شهروندان را بهمراه داشته و از سوی دیگر کم توجهی نهادهای رسمی ناظر بر انتخابات در روز رأی گیری نیز در افزایش اعتراضات بی تاثیر نبوده است.

    اما در این بین فرمایشات امام جمعه محترم شهرستان لاهیجان در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات بود که شوک دوم را بر شهروندان معترض به نتایج انتخابات وارد ساخت.مردم که از اقشار مختلف در اعتراض به تخلفات گسترده صورت گرفته در مسجد جامع حضور بهم رسانده بودند با این جملات از سوی امام جمعه محترم مواجه شدند که به صراحت اعلام داشتند ” در انتخابات در واقع همه رأی خریدند” ، ” آنهایی که اعتراض میکنند آنها هم رأی خریدند ولی پولشان نرسید.

    با فرض صحت سخنان ایشان ابهاماتی در ذهن پدیدار می شود که چرا  این روحانی محترم با وجود اطلاع از این حجم گسترده تخلفات در انتخابات، تا کنون سکوت اختیار کرده اند؟

     به چه علت با وجود معرض شدن تخلفات صورت گرفته، از امضای طومار اعتراضی که امضا چندین تن از خانوادگان معظم شهدا و مسوولین نیز پای آن ثبت شده و همراهی آنان، خودداری نموده اند؟

    آیا بیانات ایشان اخطاری بوده است به کاندیداهای معترض که در مسیر  حفظ و صیانت از آرای حامیان خود قدم برداشته اند؟

    در پایان از امام جمعه محترم شهرستان لاهیجان انتظار می رود با توجه به محرز شدن تخلفات گسترده صورت گرفته در روز رأی گیری و رسالتی که جهت  پاسداری و صیانت از آرا مردم که حق الناس بوده، عهده دار می باشند، با رعایت اصل بیطرفی، پیگیری های لازم جهت برخورد با متخلفین، ابطال و برگزاری مجدد انتخابات را صورت داده تا این لکه ننگ از صفحه کتاب تاریخ سیاسی شهرستان لاهیجان پاک گردد.

    یادداشت: ساسان پرتوی


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    9 دیدگاه برای “همه رأی خریدند….!”
    1. این یادداشت عالی منعکس کننده واقعیت های تلخیست که…

      پاسخ
    2. واقعا حرف حق بود

      پاسخ
    3. واقعا درسته.تو این دوره انتخابات لاهیجان شرم اور بود این حرف امام جمعه هم مایع تاسفه ????

      پاسخ
    4. این داستان همیشه بوده هست و خواهد بود و عدم توسعه شهری و افزایش رانت و نبود تخصص نتیجه این فرآیند خواهد بود. وقتی مردم به پول رای میدن دیگه حق اعتراض به هیچ چیز رو ندارند.

      پاسخ
    5. ایشون چرا کاسه داغ تر از آش شدن و فرمایشات حجت الاسلام عبدالله زاده رو نقد میکنن
      چقدر پول گرفتن تا این اراجیف رو بنویسن

      پاسخ
    6. جای بسی تامل داره…

      پاسخ
    7. دوست گرامی
      قلم شیوای شما هرآنچه شرط بلاغ رو‌
      به زبان آورد ودر ذاستتی فرمایشات
      جنابعالی پبشنهادی دارم
      که اگر میشود که حتما میشود کرسی
      شورای شهر را به مزایده بگذاذند

      پاسخ
    8. دوست گرامی شما هر آنچه شرح بلاغ
      بود با قلم رسایتان به نگارش در آوردید
      اما کو گوش شنوا
      اابته پیشنهادی دارم که اگر میشود
      که حتما میشود کرسی شورای شهر
      را به مزایده بگذارند تا این همه سهر به
      آشوب کشیده نشود
      پاینده باسید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.