پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روح الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان درگذشت
    09 خرداد 1396 - 14:23
    شناسه : 55715
    0

    روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلا، ظهر امروز (سه شنبه ۹خرداد) دار فانی را وداع گفت. به گزارش «بامردم»، قهرمانی که متولد ۱۳۳۶ در چابکسر بود، بر اثر حمله قلبی در منزل خود و در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت. قهرمانی از شهریور ۸۶ تا اسفند ۸۹ مسوولیت استانداری گیلان را در دست داشت و همواره از […]

    پ
    پ

    روح الله قهرمانی چابک - روح الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان درگذشت - درگذشت قهرمانی

    روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلا، ظهر امروز (سه شنبه ۹خرداد) دار فانی را وداع گفت.

    به گزارش «بامردم»، قهرمانی که متولد ۱۳۳۶ در چابکسر بود، بر اثر حمله قلبی در منزل خود و در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

    قهرمانی از شهریور ۸۶ تا اسفند ۸۹ مسوولیت استانداری گیلان را در دست داشت و همواره از محبوبیت بالایی نزد افکار عمومی برخوردار بود. او سپس به عنوان سفیر در کویت مشغول به کار شد.قهرمانی همچنین نامزد انتخابات‌های سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش شده بود که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

    «بامردم»، مصیبت وارده را به خانواده محترم قهرمانی تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.