پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین کرسی آزاد اندیشی با عنوان نقش ورزشکاران در دفاع مقدس در لاهیجان برگزار شد + تصاویر
    09 خرداد 1396 - 18:01
    شناسه : 55725
    0

    اولین کرسی آزاد اندیشی با عنوان نقش ورزشکاران در دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد. در این کرسی که به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه و با همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی برگزار شد جمع کثیری از دانشجویان، اساتید، ورزشکاران، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا حضور […]

    پ
    پ

    اولین کرسی آزاد اندیشی با عنوان نقش ورزشکاران در دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

    در این کرسی که به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه و با همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی برگزار شد جمع کثیری از دانشجویان، اساتید، ورزشکاران، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

    سخنرانی این کرسی بر عهده دکتر مرتضی رضایی صوفی دکتری مدیریت ورزشی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و حاج آقا کریم عاشوری استاد حوزه و دانشگاه و قهرمان جهان و از اساتید رشته های رزمی بود که اقایان خداپرست رییس اداره تربیت بدنی واحد، درودیان عضو هیات علمی دانشگاه، هدایتی رییس هیات کشتی استان گیلان، جاوید پورعبدی و فرهنگ کریم خانی از دانشجویان واحد به بیان ایده ها و نگرش های خود در این حوزه پرداختند.

    در پایان به قید قرعه به هشت نفر از عزیزانی که جواب مسابقه را درست دادند از طرف معاونت فرهنگی و هیات کشتی استان گیلان جوایزی اهدا گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.