×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شامگاه پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ، با حضور پرشور مردم و مسئولین استان و شهرستان و روسای ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان گیلان مراسم ضیافت افطاری با عنوان جشن پیروزی ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان با حضور پرشور مردم، مسئولین استان و شهرستان و روسای ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان گیلان برگزار شد.(+گزارش تصویری)

ضیافت افطاری لاهیجان 11 - مردم به وعده های مادی نه گفتند | دروغ را در بین مردم رواج می دادند تا افکار مردم را بخرند | اگر دروغ افزایش یارانه را حذف می کردند رای این ها بیشتر از 3 میلیون نبود - استاندار اسبق

اختصاصی «بامردم»، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم ضیافت افطاری که به عنوان جشن پیروزی ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فعالین سیاسی و همه کسانی که در خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت نقش آفرینی کردند و همچنین تسلیت درگذشت روح الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان اظهار داشت: در شهرستان لاهیجان با حدود ۱۶۷ هزار جمعیت، ۱۳۳ هزار و ۷۲۵ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ بودند که از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۸۸ نفر به پای صندوق های رای آمدند و در واقع ۹۰/۷ درصد مردم شهرستان لاهیجان در انتخابات شرکت کردند.

*بیش از ۷۰ درصد لاهیجانی ها به دکتر روحانی رای دادند

وی افزود: از این تعداد رای دهندگان ۸۲ هزار و ۴۵۰ نفر یعنی بیش از ۷۰ درصد به دکتر روحانی به دولت دوازدهم، به تدبیر، به امید و  عقلانیت رای دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تاکید کرد: ما در برگزاری انتخابات کار سختی را پیش رو داشتیم چرا که در دولت مستقر این انتخابات را برگزار می کردیم و با این وجود بی طرفی خود را اثبات و با تمام توان و استفاده از ظرفیت های قانونی انتخابات را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کردیم.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: علی الرغم وجود برخی مشکلات و محدودیت ها، مردم ما حماسه بسیار بزرکی را خلق کردند و این حماسه دارای پیام های بزرکی بوده است.

*مردم به وعده های مادی نه گفتند

احمدی افزود: مردم ما به وعده هایی که بسیار بسیار می توانست جذاب باشد نه گفتند، به وعده های مادی و یارانه نه گفتند و این نه گفتن مردم نشان از تدبیر، عقلانیت و هوشیاری مردم ایران دارد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه راه سخت و پر پیچ و خمی را در ادامه در پیش داریم، گفت: همه کسانی که خواهان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هستند، می بایست پای کار بیایند و کمک کنند تا بتوانیم به لطف خدا وعده های جناب آقای روحانی را جامه عمل بپوشانیم و مشکلات را رفع کنیم و به سوی توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

ضیافت افطاری لاهیجان 1 - مردم به وعده های مادی نه گفتند | دروغ را در بین مردم رواج می دادند تا افکار مردم را بخرند | اگر دروغ افزایش یارانه را حذف می کردند رای این ها بیشتر از 3 میلیون نبود - استاندار اسبق

**جعفرزاده خودش به تنهایی نقش ده ها ستاد را ایفا کرد | پیروزی و موفقیت روحانی پیروزی ملت ایران است

سیداحمدحسینی رییس ستاد حسن روحانی در استان گیلان نیز در این ضیافت گفت: تمامی حامیان دولت در همه ستاد ها  با وحدت دست به دست هم دادند و بیشترین توان را به کار بردند تا به موفقیت دست یابیم، جای دارد از تلاش های بی وقفه آقای جعفرزاده که خودشان به تنهایی نقش ده ها ستاد را ایفا کردند و شهر به شهر و حتی بخش به بخش می رفتند و صحبت می کردند و مردم را از مظلومیت دولت روحانی آگاه می کردند.

وی افزود: امیدوارم تمامی این تلاش های شبانه روزی به رشد و توسعه و پیشرفت ایران عزیز اسلامی ختم شود، حماسه ۲۹ اردیبهشت متعلق به همه مردم ایران بود، حال رقابت ها تمام شده است از ۳۰ اردیبهشت دیگر با کسی رقابتی نداریم، دوستی و رفاقت است که بعد از این مهم است همانطور که ما تا کنون دنبال حذف کسی نبوده ایم ، امیدوارم رقبای ما نیز بپذیرند و رفاقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رییس ستاد حسن روحانی در استان گیلان خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت روحانی پیروزی ملت ایران است، همه با هم باید برای توسعه و موفقیت ایران تلاش کنیم، بهره نهایی دستاورد های دولت تدبیر و امید را همه مردم ایران خواهند برد و امیدواریم که با همت، تلاش و کوشش ما با توانایی های دکتر روحانی به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

ضیافت افطاری لاهیجان 10 - مردم به وعده های مادی نه گفتند | دروغ را در بین مردم رواج می دادند تا افکار مردم را بخرند | اگر دروغ افزایش یارانه را حذف می کردند رای این ها بیشتر از 3 میلیون نبود - استاندار اسبق

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولین، فعالین سیاسی و … تصریح کرد: ما به یک نشست برای تقدیر از تلاش های روسا و زحمت کشان ستادهای مردمی استان گیلان نیاز داشتیم و با توجه به اینکه بضاعتمان کم است درخواست کردیم تا از هر شهرستان سه نفر در این ضیافت حضور داشته باشند و بابت اینکه نتوانستیم جمعیت بیشتری را دعوت کنیم پوزش می طلبیم.

***من یک ماه مانده بود به انتخابات دلواپس شدم، تازه آنجا فهمیدم که دلواپسان چه می کشند!

وی با طرح سوال «آیا تا به حال دلواپس شده اید؟»، تصریح کرد: من یک ماه مانده بود به انتخابات دلواپس شدم، تازه آنجا فهمیدم که دلواپسان چه می کشند! من دلواپس شدم برای این کشور و برای مردم این کشور و برای این حاکمیت، احساس کردم اگر مراقبت نکنیم کشور به دست نا اهلان می افتد، بنده نماینده مجلس هستم و نیازی به اینگونه اعلام حمایت ها و … ندارم ولی دلم برای مظلومیت دکتر روحانی سوخت، چرا که می دانیم ایشان چه تلاش هایی کرده اند و چه زحماتی کشیده اند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سید احمد حسینی، تاکید کرد: آقای احمد حسینی به دلیل قلب و نیت پاکی که دارند گفتند که رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود و این کاملا درست است، باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود اما این یک طرفه نمی شود!

***دروغ را در بین مردم رواج می دادند تا افکار مردم را بخرند

وی افزود: بی انصافی های این ها از حد گذشته است، در بحث پیمان و توافق نامه ۲۰۳۰ دیدید که به دروغ تا لحظه آخر روستا به روستا می چرخیدند و شایعات و دروغ های محض را در بین مردم رواج می دادند تا افکار مردم را به اصلاح بخرند، آفرین به شما که نشان دادید که مردم به سطحی از اگاهی رسیده اند که تسلیم دروغ نمی شوند.

جعفرزاده گفت: هم اکنون نیز دارند داستان صادرات گاز به ترکیه را بر رویش مانور می دهند، ما یک قرارداد ۲۵ ساله با ترکیه داریم که هر پنج سال نرخ این قرارداد طبق قوانین بین المللی بازنگری می شود، سال ۸۱ ترکیه شکایت می کند و در سال ۸۷ از دادگاه رای می گیرد و سال ۸۸ یک میلیارد دلار پول ملت ایران را دولت وقت به ترکیه می دهد و هیچ کس هیچ حرفی نمی زند! سال ۹۱ دوباره دولت ترکیه شکایت می کند و دو بار ایران را محکوم می کند، در دولت قبلی برای محکومیت پول دادند و این دولت گفت ما پول نمی دهیم به جای آنچه که محکوم شدیم گاز صادر می کنیم و این را دلواپسان می گویند گاز مجانی.

***مردم ثابت کردند که نیاز به قیم ندارند و خودشان تصمیم می گیرند

وی با بیان اینکه به نظر بنده استان گیلان در رای به دکتر روحانی استان اول کشور است، گفت: ما در کشور رتبه سوم را به دست اوردیم البته دو استان سیستان بلوچستان و کردستان بر اساس فتوا رای دادند و در غیر اینصورت گیلان اول می شد و رمز این موفقیت پیمان اتحاد و دوستی بود که همه اصلاح طلب ها، ستاد های مردمی و ستاد های مرکزی و همه و همه یکی شدند تا نگذارند برخی از جاها و نهاد ها بخواهند تصمیم بگیرند و قیومیت مردم را انجام دهند، مردم ثابت کردند که نیاز به قیم ندارند و خودشان تصمیم می گیرند.

 رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان ادامه داد: همه باید در ادامه مسیر به دولت کمک کنیم و نباید دوت را رها کنیم، این دولت انصافا دولت عقلانیت است و منطبق بر اجرای قانون پیش می رود، نمی خواهم به خاطرات دولت قبل بازگردم اما اگر رعایت نمی کردیم و کمک نمی کردیم قطعا کشور دچار مشکلات بزرگی می شد.

***اگر دروغ افزایش یارانه را حذف می کردند رای این ها بیشتر از ۳ میلیون نبود

وی تصریح کرد: شما بداخلاقی ها را دیده اید و می بینید، ما نیز اعتقاد داریم که نمی شود هیچ تقلبی در انتخابات کشور انجام شود، آنهایی که در سال  ۸۸ هر حرفی را در نطفه خفه کردند و می گفتند این ها اعتراض است، خودشان نتوانستند یک باخت ساده را قبول کنند هرچند من اعتقاد دارم رای این ها ۱۵ میلیون نبود، اگر دروغ افزایش یارانه را برمی داشتند رای این ها بیشتر از ۳ میلیون نبود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: این دولت قول و وعده نداد، اما اگر خدا بخواهد و این پشتوانه مردمی پشت دولت باشد با اجرای تامین اجتماعی بخش عظیمی از مردم کشور که دچار مشکل هستند تحت پوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت و شاهد یک ارتقاع بزرگ سطح اجتماعی مردم خواهیم بود بدون اینکه بر سر مردم منتی بگذاریم و اسمش را پرداخت صدقه بگوییم.