پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت تکلیف پروژه نفتی گیلان را روشن کند/ از سایت نفتی خزر فقط یک تابلو قابل رویت است
    01 خرداد 1395 - 17:53
    شناسه : 5630
    0

    نماینده منتخب مردم در مجلس دهم گفت: سایت نفتی خزر تنها یک تابلو دارد و وجود این سایت قابل لمس نیست به گزارش بامردم، اسدالله عباسی  با اشاره به وضعیت سایت نفتی خزر، اظهار کرد: استان گیلان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و این  جنس زیر ساخت ها ابزاری برای توسعه پایدار است. وی […]

    پ
    پ

    عباسی

    نماینده منتخب مردم در مجلس دهم گفت: سایت نفتی خزر تنها یک تابلو دارد و وجود این سایت قابل لمس نیست

    به گزارش بامردم، اسدالله عباسی  با اشاره به وضعیت سایت نفتی خزر، اظهار کرد: استان گیلان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و این  جنس زیر ساخت ها ابزاری برای توسعه پایدار است.

    وی با تاکید براینکه  نوار ساحلی خزر اندوخته ای غنی برای توقف در مرز توسعه پایدار است، تصریح کرد: متاسفانه طی سال های گذشته برنامه ای مدون برای استفاده از این ظرفیت ها تدوین نشده است.

    منتخب مردم رودسر و املش با اشاره به این نکته که تنها از سایت نفتی خزر یک تابلو قابل رویت است، اضافه کرد: سایت نفتی خزر تنها یک تابلو دارد و وجود ان قابل لمس نیست.

    عباسی با بیان اینکه سایت نفتی خزر یک ظرفیت قابل توجه برای توسعه ایران اسلامی است، ابراز کرد: متاسفانه این سایت به حال خود رها شده است.

    عباسی در خاتمه اظهار کرد: دولت به واسطه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید تکلیف  سایت نفتی خزر را روشن کند.

    کاسپین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.