پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طلب ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شرکت مخابرات گیلان از مردم
    02 خرداد 1395 - 14:06
    شناسه : 5644
    0

    عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران از وجود ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشترک تلفن همراه در کشور خبر داد و گفت: ۸۰٫۲ درصد از سهم این بازار در اختیار شرکت مخابرات ایران است. به گزارش بامردم، لطیف وصلی  در مراسم افتتاح همزمان ۴۴۷ پروژه مخابرات گیلان با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: ۳۰ […]

    پ
    پ

    عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران از وجود ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشترک تلفن همراه در کشور خبر داد و گفت: ۸۰٫۲ درصد از سهم این بازار در اختیار شرکت مخابرات ایران است.

    به گزارش بامردم، لطیف وصلی  در مراسم افتتاح همزمان ۴۴۷ پروژه مخابرات گیلان با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: ۳۰ میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت در کشور وجود دارد و صددرصد سهم این بازار در اختیار شرکت مخابرات ایران است.

    وی به وجود ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در کشور اشاره کرد و افزود: ۸۰٫۲ درصد از سهم بازار مذکور در اختیار شرکت مخابرات ایران است.

    عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۸ شهر و ۴۸ هزار روستا در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ شرکت مخابرات ایران شرکتی پیشرو در خدمات یکپارچه دیجیتال در کلاس جهانی تعریف شده است.

    وصلی از تدوین ۱۰ اولویت یک ساله در شرکت مخابرات ایران برای افق چشم‌انداز خبر داد و بیان کرد: ۹ اولویت دو ساله و هفت اولویت پنج ساله در شرکت مذکور تدوین شده است.

    وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۶ اولویت به صورت برنامه در شرکت مخابرات ایران در حال تدوین بوده و به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

    عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به مقام نخست شرکت مخابرات ایران در بین ۵۷ کشور منطقه اشاره کرد و گفت: مقام نهم را در بین ۲۲۷ کشور جهان داریم.

    وی با اشاره به وجود ۱۷ هزار و ۳۷ نفر کارکنان رسمی این شرکت در کشور، اضافه کرد: ۵۰ هزار و ۵۰۰ کارگزار شرکت مخابرات در روستاها فعالیت می‌کنند.

    وصلی شاخص شرکت مخابرات گیلان را بالاتر از کشور خواند و یادآور شد: شرکت مخابرات گیلان ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از مردم این استان طلب دارد و هنوز وصول نشده است.

    وی خواستار پرداخت بدهی مردم به شرکت مخابرات گیلان شد و اظهار کرد: شرکت مخابرات گیلان برای توسعه پروژه‌های خود ۲۶ میلیارد تومان از شرکت مخابرات ایران اعتبار دریافت کرده و به این شرکت بدهکار است.

    عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران درآمد هر مشترک تلفن همراه برای شرکت مخابرات را ماهانه پنج هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: درآمد هر مشترک تلفن همراه در گیلان پنج هزار و ۵۹۰ تومان است.

    فارس

    کانال تلگرام گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.