یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41576 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2375×
هدف از ماموریت های پلیس ایجاد امنیت مشهود است
16 خرداد 1396 - 14:02
شناسه : 56820
0

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت:هدف از ماموریت های پلیس باید ایجاد امنیت مشهود و احساس امنیت در جامعه باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رحیم شعبانی “در نشست با کارکنان انتظامی،خدمت در نیروی انتظامی را ارزشمند دانست و گفت:کارکنان نیروی انتظامی باید از فرصت پیش آمده در جهت خدمت به مردم و رضایت […]

پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت:هدف از ماموریت های پلیس باید ایجاد امنیت مشهود و احساس امنیت در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رحیم شعبانی “در نشست با کارکنان انتظامی،خدمت در نیروی انتظامی را ارزشمند دانست و گفت:کارکنان نیروی انتظامی باید از فرصت پیش آمده در جهت خدمت به مردم و رضایت خداوند خالصانه تلاش کنند.
وی افزود:هدف از ماموریت های پلیس باید ایجاد امنیت مشهود و احساس امنیت در جامعه باشد در غیر این صورت رضایتمندی مردم و جامعه محقق نخواهد شد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، عنوان داشت:پلیس با برقراری امنیت پایدار نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه ساز تولید ملی و در پی آن اشتغال را فراهم می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم ترویج فرهنگ بدحجابی و بدپوششی است،اظهار داشت: با اقدامات فرهنگی و اعمال به موقع قانون می توان ناهنجاری ها را در جامعه از بین برد.
سرهنگ شعبانی درخاتمه با اشاره به این یکی از راههای کاهش جرایم، اجرای هدفمند طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم است، تاکید کرد: بدون مشارکت همگانی مردم تامین امنیت آحاد جامعه محقق نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.