جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
آسمان گیلان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است
  • 19 خرداد 1396 ساعت: 2:44
  • شناسه : 57264
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اوایل هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم است. مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس طی […]

    پ
    پ

    استخر لاهیجان هوای آفتابی - آسمان گیلان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است -سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اوایل هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم است.

    مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده، گاهی رشد ابر و وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: همچنین طی این مدت شب ها و اوایل صبح ، با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم و افزایش ابر عنوان و برای فردا (جمعه) و شنبه نیز همین شرایط را پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۳۹ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

    غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۰ و ۲۲ درجه ثبت شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.