×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

خانه عالم روستایی هلوسرای از توابع بخش رانکوه با حضور فرماندار، امام جمعه و همچنین مسئولان محلی کلنگ زنی شد.

سرویس اخبار دریافتی «بامردم»،  خانه عالم روستایی هلوسرا با حضور فرماندار، امام جمعه در حالی کلنگ زنی شد که این روستا تا پیش از این فاقد خانه عالم روستایی بود و قرار است این بنا در زمینی به مساحت ۲۰۰متر مربع، ۱۰۰متر مربع زیربنا و توسط اداره تبلیغات اسلامی املش و همیاری های مردم محلی ساخته شود.

فرماندار املش در این مراسم گفت: حضور روحانی در روستاها علاوه بر تقویت روحیه همراهی و همدلی بین مردم، ترویج فرهنگ دینی را به دنبال دارد.

یونس محمودی بیان داشت: امروز خوشبختانه دولت تدبیر و امید تمامی قدرت خودش را در حوزه ساخت خانه های عالم بکار گرفته و ما توانستیم در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ ۱۰ملیون تومان برای ساخت خانه عالم این روستا اختصاص بدهیم .
وی همچنین متذکر شد: حضور روحانی در روستاها یکی از مطالبات مردم بخش رانکوه است که این امر رسالت ما مسئولان را در قبال این مردم زیاد می کند چرا که این افراد علاوه بر مطالبات عمرانی مانند راه، روشنایی، مسجد و … به موضوعات معنوی نیز اهمیت می دهند.

وی افزود: این بسیار خوب است که مردم متدین و شهید پرور هلوسرا مقوله معنویات را سرلوحه خود قرار داده اند از طرفی ایجاد زیرساخت های مورد نیازشان کمترین کاری است که دولتمردان می توانند برایشان صورت دهند.

خانه عالم روستایی هلوسرای 1 - خانه عالم روستایی هلوسرای از توابع بخش رانکوه کلنگ زنی شد + تصاویر - املش خانه عالم روستایی هلوسرای 2 - خانه عالم روستایی هلوسرای از توابع بخش رانکوه کلنگ زنی شد + تصاویر - املش خانه عالم روستایی هلوسرای 3 - خانه عالم روستایی هلوسرای از توابع بخش رانکوه کلنگ زنی شد + تصاویر - املش خانه عالم روستایی هلوسرای 4 - خانه عالم روستایی هلوسرای از توابع بخش رانکوه کلنگ زنی شد + تصاویر - املش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.