دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در دولت اصلاحات اعتبارات خوبی در جهت تاسیس مجتمع های اداری داشتیم | انتقاد شدید از عملکرد حوزه گردشگری
    22 خرداد 1396 - 0:39
    شناسه : 57705
    0

    فرماندار املش گفت: در سالهای ماضی یعنی دولت اصلاحات اعتبارات خوبی در جهت تاسیس مجتمع های اداری داشتیم ولی متاسفانه در دولت های بعد این سیاست ، بیرنگ و کمرنگ شد. سرویس اخبار دریافتی «بامردم»،  یونس محمودی در جلسه شورای اداری بخش رانکوه که پیش از ظهر امروز در این شهر برگزار شد ، گفت: […]

    پ
    پ

    دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان املش 9 - در دولت اصلاحات اعتبارات خوبی در جهت تاسیس مجتمع های اداری داشتیم | انتقاد شدید از عملکرد حوزه گردشگری - اصلاحات

    فرماندار املش گفت: در سالهای ماضی یعنی دولت اصلاحات اعتبارات خوبی در جهت تاسیس مجتمع های اداری داشتیم ولی متاسفانه در دولت های بعد این سیاست ، بیرنگ و کمرنگ شد.

    سرویس اخبار دریافتی «بامردم»،  یونس محمودی در جلسه شورای اداری بخش رانکوه که پیش از ظهر امروز در این شهر برگزار شد ، گفت: ایامی که بر ماگذشت ایام غم و اندوه سهمناک و سنگینی برای مردم ایران بود، حمله تروریستی گروههای تکفیری ، سلفی و معاندان به مجلس شورای اسلامی باعث شهادت ۱۷ نفر از هموطنان ما شد و این نشان دهنده اینست که دشمن در صدد هدف قرار دادن مرکز سقل قانون گذاری این کشوره بوده و هست و بدون تردید شهادت موجب تعمیق مناسبت های ملت ایران با کارگزاران نظام بیش از پیش خواهد شد..
    وی در ادامه به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و اظهار داشت : ملت ایران ثابت کردند در میان انواع قرائت های متنوع از دین به فردی رای خواهند داد که عقلانیت را محور و مبنای قضاوت قرار می دهد ، دولت مصمم است با اراده ای راسخ ، مستحکم و خلل ناپذیر به وعده های خود عمل کند.
    فرماندار املش با دعوت همه احزاب و گروه ها به رفاقت که در رقابت های انتخابات رقیب هم بودند، خاطرنشان کرد: همه باید طرح ها، پروژه ها ، نقدها و بحث ها را کنار بگذارند و برای خروج از بن بست ها تلاش کنیم.
    محمودی تصریح کرد: باید تلاش کنیم و تداعی گر این تفکر باشیم که آماده هستیم با مردم با صفا و صمیمیت و با صراحت باشیم و امیدواریم با توان شماها و امکانات سیاست های دولت را در بخش رانکوه محقق کنیم و بتوانیم در هفته دولت امسال پروژه های خوبی را برای مردم افتتاح و به بهره برداری برسانیم.
    وی در ادامه به تنش آبی زراعی و شرب شهرستان اشاره کرد و از مسئولین آب شرق دور، جهاد کشاورزی و امور آبیاری خواست با حضور در بین کشاورزان اقدامات برطرف کردن آب زراعی را برطرف سازند و این درکنار مردم قرار گرفتن ها بمعنای حل مشکل مردم است ، از مردم گریزان نباشیم مردم بسیار فهیم ، بسیار قدرشناس و بسیار عزیز هستند ، وقتی در کنار مرد قرار میگیریم همان قدرشناسی را از مسئولان دارند و هرچقدر از نظام مردم سالاری فاصله بگیریم اول مسئولین ضرر میکنند و بعد عامه مردم متضرر خواهند بود.
    فرماندار املش در ادامه از مسئولین گازرسانی تقدیر کرد و تصریح نمود : سریعتر ، چابک تر و آشکارتر پروژه گازرسانی به پیمانکار برساند تا بتوانیم نعمت گازرسانی که بزرگترین خدمت دولت روحانی در نواحی روستایی است را جامه عمل بپوشانیم.

    محمودی به بحث استقرار ادارات بخش رانکوه اشاره ای داشت و گفت: در سالهای ماضی یعنی دولت اصلاحات اعتبارات خوبی در جهت تاسیس مجتمع های اداری داشتیم ولی متاسفانه در دولت های بعد این سیاست ، بیرنگ و کمرنگ شد، حال اگر شورای شهر زمینی را تملکا و تبرکا در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار دهند تا تملک آن انجام شود.
    وی آثار خوب دولت تدبیرو امید ، توجه به بخش بهداشت ودرمان دانست و اظهار داشت: درمانگاه شبانه روزی رانکوه به بهترین شکل افتتاح و به بهره برداری رسید و درخواست ما از علوم پزشکی استان این خواهد بود تا مشکل شبانه روزی شدن این درمانگاه نیز حل شود.
    فرماندار املش اذعان داشت: در شهرستان املش اتحاد بین ادارت موجب برطرف شدن مشکلات مردم می شد و این تفکر باید در بین مسئولین ادارات املش نیز فعال شود و اگر نهادینه نشود هیچ خروجی برای بسیاری از اقدامات نخواهیم داشت بغیر از آنکه خروجی آن از طریق قوه قضائیه پیگیری شود همانند مشکل بازگشایی ۶کیلومتری تابستان نشین که معلوم نیست چه زمانی حل خواهد شد
    یونس محمودی در پایان از عملکرد حوزه گردشگری انتقاد کرد و گفت: انتقاد فاحش ، آشکار و شدیدی دارم ، دستگاه های اجرایی آثار ماندگاری در این زمینه در شهرستان نگذاشته اند و این یک ضعف مفرط است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.