پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گلگشتی در پارک ملی بوجاق به بهانه هفته محیط زیست + تصاویر
    23 خرداد 1396 - 22:01
    شناسه : 58138
    1

    به مناسبت هفته محیط زیست جمعی از علاقمندان به محیط زیست و دوستداران طبیعت از پارک ملی بوجاق کیاشهر بازدید کردند. لطیف جواهردشتی رییس پارک ملی بوجاق کیاشهر با اعلام این خبر گفت: این گلگشت محیط زیستی با هدف توانمند سازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در حوزه توسعه پایدار و ترویج مشارکت با […]

    پ
    پ

    به مناسبت هفته محیط زیست جمعی از علاقمندان به محیط زیست و دوستداران طبیعت از پارک ملی بوجاق کیاشهر بازدید کردند.


    لطیف جواهردشتی رییس پارک ملی بوجاق کیاشهر با اعلام این خبر گفت: این گلگشت محیط زیستی با هدف توانمند سازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در حوزه توسعه پایدار و ترویج مشارکت با هدف اطمینان از برخورداری  همه مردم از آینده ای امن تر و سعادت مندانه تر انجام شد. جواهردشتی افزود: ارتقا بینش عمومی در این که جوامع در تغییر دیدگاه های خود در خصوص مشکلات و مسایل محیط زیست باید نقش مسوولانه تری داشته باشند می تواند مجموعه محیط زیست کشور را برای نیل به اهداف سازمانی خود سوق دهد و عمده این تلاش ها به منظور بخشیدن چهره ای بشری به مسایل محیط زیست و توجه دادن انسان به این نکته است که هیچ تغییری در محیط زیست اتفاق نخواهد افتاد مگر با تلاش همگانی انسان ها برای اصلاح الگوی بهره برداری صحیح و پایدار از منابع طبیعی.
    وی خاطرنشان کرد: شعار روز جهانی محیط زیست امسال همه انسان ها را دعوت می کند تا به این موضوع بیاندیشند که چگونه می توانند بخشی از طبیعت باشند و تا چه میزان به آن وابستگی خواهند داشت .

    در انتهای مراسم از میهمانان و طبیعت دوستان دعوت شد تا  با راهنمایی محیط بانان پارک ملی بوجاق ، در منطقه به گردش بپردازند و از جاذبه های طبیعی پارک ملی دیدن کنند .

    قایق سواری روی رودخانه سفید رود نیز که با هدایت محیط بانان پاسگاه سرمحیط بانی سفیدرود انجام شد از بخش های مورد توجه طبیعت دوستان بود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.