شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زمان حمله تروریستی یادداشتی به من رسید چیزی از موضوع حمله به مجلس مطرح نشود
    24 خرداد 1396 - 13:06
    شناسه : 58242
    0

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به مجلس گفت که تاکید رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان حفظ آرامش جلسه در حین این حادثه بود. به گزارش «بامردم»، منوچهر جمالی اظهار کرد: در حالی که بیش از یک ساعت از حمله تروریست‌ها به مجلس گذشته بود و سروصدای […]

    پ
    پ

    جمالی 1 - زمان حمله تروریستی یادداشتی به من رسید چیزی از موضوع حمله به مجلس مطرح نشود -

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به مجلس گفت که تاکید رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان حفظ آرامش جلسه در حین این حادثه بود.

    به گزارش «بامردم»، منوچهر جمالی اظهار کرد: در حالی که بیش از یک ساعت از حمله تروریست‌ها به مجلس گذشته بود و سروصدای تیر و انفجار در مجلس به گوش می‌رسید قرعه نطق اضطراری پنج دقیقه‌ای به نام من افتاد. در همان زمان از هیأت رئیسه یادداشتی به من رسید که چون جلسه انعکاس رادیویی دارد چیزی از  موضوع حمله به مجلس مطرح نشود تا این التهاب به مردم منتقل نشود.

    وی افزود: البته تا آن موقع همه نمایندگان از طریق پیامک و تلگرام از چند و چون حادثه مطلع شده بودند اما به هر حال نظر هیأت رئیسه و نمایندگان حفظ آرامش مجلس بود تا ترس و دلهره‌ای به مردم القا نشود. در عین حال شرایط ملتهب، سخت و خاصی بود.

    این نماینده مجلس همچنین اضافه کرد: جلسه علنی چهارشنبه گذشته مجلس تا آخرین دقایق با آرامش و طمانینه اداره شد و این نظر واحد در نمایندگان وجود داشت که دستور کار عادی مجلس و سخنرانی ناطقین طبق روال عادی انجام شود. با اتمام جلسه نیز نمایندگان در گروه‌های چند نفره از درب پشتی مجلس خارج و با خودرویی به بیرون منتقل شدند.

    وی درپایان گفت: ما این آرامش را مدیون ایستادگی و مقاومت نیروهای امنیتی  و همچنین کارمندان مجلس بودیم که جمعی از آن‌ها نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.