×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کلاچای بر ضرورت افزایش توسعه فضای سبز شهرداری تاکید و گفت : تحقق این امر مهم رابا قوت و جدیت دنبال می کنیم.

ایوب شعبانی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه این شهرداری همانند سال های گذشته طرح توسعه و ارتقا فضای سبز را با بهره گیری از ظرفیت تولیدات داخلی دنبال می کند افزود: در سال جاری کاشت گلهای فصلی در سطح بلوارها وپارکهای سطح شهر از تولیدات گلخانه شهرداری استفاده شده و خوشبختانه به خودکفایی رسیده ایم به طوری که باید اذعان کنیم که هیچ گونه گل فصلی از بیرون خریداری نمی شود.

وی اظهار کرد : هم اکنون کاشت نشا گلهای فصلی بهاره همانند جعفری، شاهپسند، ناز، تاج خروس، ابری آبی و آهار در سطح پارک ساحلی کلاچای از سوی نیروهای پر توان وسخت کوش این واحد در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای، شعبانی میزان سرانه فضای سبز برای هر نفر در این شهر در شرایط کنونی حدود ۳متر مربع ذکر وتصریح کرد : تلاش می کنیم این میزان را به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا دهیم و خوشبختانه زمینه و بستر لازم در این زمینه وجود دارد به گفته وی در حال حاضر سطح فضای سبز شهرداری کلاچای حدود سه ونیم هکتار است.
مسئول واحد فضای سبز شهرداری کلاچای یاد آور شد : سطح زیر کشت گلخانه شهرداری که تولید درختچه های فضای سبز را انجام زیر پوشش قرار می دهد حدود دو هزار ۲۰۰متر مربع است.
وی همچنین سطح زیر کشت گلخانه تولید گلهای فصلی را حدود ۲۰۰متر مربع اعلام کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.