پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرط اول موفقیت ، ارتباطات است
    06 خرداد 1395 - 9:38
    شناسه : 5937
    0

    نشست صمیمانه فرماندار لاهیجان با کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بامردم، ، جمعی از اعضای کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد لاهیجان جهت ارائه گزارش عملکرد و تبیین اهداف پیش روی دانشگاه و گرامیداشت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی […]

    پ
    پ

    نشست صمیمانه فرماندار لاهیجان با کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، ، جمعی از اعضای کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد لاهیجان جهت ارائه گزارش عملکرد و تبیین اهداف پیش روی دانشگاه و گرامیداشت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی در نشستی صمیمانه با حضور مهندس کسرایی فرماندار لاهیجان حضور یافتند.
    محمد علی اخوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مهندس کسرایی فرماندار محترم لاهیجان حضور جوانان پویا، با نشاط و همچنین متخصص در امور محوله را در کمیته روابط عمومی دانشگاه یک فرصت مغتنم بر شمرد و افزود: توفیقات و افتخارات حوزه روابط عمومی را مدیون زحمات این عزیزان هستیم.
    وی با اشاره به جایگاه رفیع روابط عمومی و اهمیت آن در انعکاس صحیح فعالیت ها و عملکرد دانشگاه توضیح داد: تمامی مسئولین شهرستان در سالی که گذشت شاهد تحولات عظیم و برگزاری رویداد های بزرگ و ماندگار در دانشگاه بودند و می توانند شهادت دهند ما از هیچ کوششی دریغ نکرده ایم .

    ایشان از پیوستن مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه لاهیجان به شبکه آزمایشگاهی معاونت راهبردی ریاست جمهوری برای نخستین بار در گیلان ، به عنوان یک موفقیت کم نظیر یاد کرد و افزود : تشکیل دبیرخانه تجلیل از مشاهیر گیلان ، احداث پایگاه پژوهشی میراث فرهنگی و صنایع دستی لاهیجان و همچنین برگزاری نخستین جشنواره کتاب سال گیلان از اتفاقات بزرگ پیش روی این مجموعه دانشگاهی می باشد .
    اخوان در پایان مساعدت تمامی مسئولین شهرستان و استان را جهت پیاده سازی برنامه ها و تحقق اهداف ملی و بین المللی دانشگاه خواستار شد.

    مهندس کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از زحمات و تلاش های بی وقفه کمیته روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان تقدیر بعمل آورد .
    ایشان با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی بالاخص در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل افزود: توسعه ، پایداری ، استقلال ، آزادی ، انقلاب و تمامی مفاهیم انسانی ، اسلامی با موضوع ارتباطات عجین است و ارتباطات حرف اول را می زند لذا روابط عمومی کاردان و شایسته می تواند رمز موفقیت هر مدیری باشد.
    وی با اشاره به آمار 40 هزار نفری دانش آموزان و دانشجویان در این شهرستان ، از آن به عنوان یک فرصت استثنائی جهت توسعه پایدار و به خصوص تحقق شعار سال یاد کرد و ادامه داد: ظرفیت های بسیاری همچون کشاورزی در این شهرستان وجود دارد و باید این پتانسیل ها دانش بنیان و علمی گردند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بی شک دانشگاه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می نماید.
    فرماندار لاهیجان با آرزوی توفیقات روز افزون برای کمیته روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به سخنان خود پایان بخشید

    شایان ذکر است اعضای کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد لاهیجان پیش از این نشست، با ریاست واحد لاهیجان نیز دیدار صمیمانه ای داشتند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.