پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف۱۲ هزار عدد انواع موادمحترقه در لاهیجان
    22 اسفند 1394 - 20:11
    شناسه : 599
    0

     ?فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۱۱۵۹۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش با مردم به نقل از لاهیجان، سرهنگ پاسدار محمودقاسمی در تشریح این خبر بیان داشت: در خصوص تشدید روند مبارزه با مواد محترقه و در پی اخبار و اطلاع کسب شده از منابع و مخبرین […]

    پ
    پ

    photo_2016-03-12_20-09-41 ?فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۱۱۵۹۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.


    به گزارش با مردم به نقل از لاهیجان، سرهنگ پاسدار محمودقاسمی در تشریح این خبر بیان داشت: در خصوص تشدید روند مبارزه با مواد محترقه و در پی اخبار و اطلاع کسب شده از منابع و مخبرین به مامورین کلانتری ۱۲ گلستان مبنی بر اینکه شخصی در منزل شخصی اقدام به تهیه، نگهداری و فروش انواع مواد محترقه می نماید، مراتب در دستور کار این یگان قرار گرفت.
    وی در ادامه بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی محل اعلامی، اکیپی از ماموران این یگان با هماهنگی قضایی به محل اعزام و با رعایت همه موازین شرعی و قانونی نسبت به بازرسی از منزل متهم اقدام که در مجموع ۱۱۵۹۰ عدد انواع مواد محترقه در ۳ نوع مختلف کشف و کالاهای مکشوفه جهت مراحل قانونی به یگان مربوطه انتقاد داده شد و متهم دستگیر، پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.
    سرهنگ محمود قاسمی درخاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال، برخورد قاطع و جدی با افراد سودجو و فرصت طلب و همچنین فروشندگان هرگونه مواد محترقه را خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.