یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعمال محدودیت ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده های گیلان از فردا
    31 خرداد 1396 - 14:55
    شناسه : 59905
    0

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان بمناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید فطر از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ حسین محمدپور افزود: بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد طی تعطیلات عید سعید فطر […]

    پ
    پ

    نوروزی لاهیجان - اعمال محدودیت ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده های گیلان از فردا -

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان بمناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید فطر از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ حسین محمدپور افزود: بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد طی تعطیلات عید سعید فطر در محورهای رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می شود.
    وی اظهار کرد: بر این اساس؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (یکم و چهارم تیرماه) و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه، دوشنبه و سه شنبه (دوم، پنجم و ششم تیرماه) در محور رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.
    به گفته سرهنگ محمدپور ، در محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه (پنجم و ششم تیرماه) ممنوع است.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از همه مسافران خواست تا با صبر و شکیبایی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی درجاده های استان تردد کنند تا سفری ایمن داشته باشند.
    پنجم و ششم تیرماه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر تعطیل است. سفرهای تابستانی نیز از فردا آغاز می شود و به همین مناسبت، رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از فردا تا اول مهرماه خبر داده است.
    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.