چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است
    31 خرداد 1396 - 14:55
    شناسه : 59914
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه را محکوم کرده و گفت: روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است، روزی است که حق از باطل ممتاز می گردد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”محمدرضا میرحیدری” با صدور بیانه ای جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه […]

    پ
    پ

    میرحیدری - روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است - جهانخوار

    فرمانده انتظامی استان گیلان جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه را محکوم کرده و گفت: روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است، روزی است که حق از باطل ممتاز می گردد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”محمدرضا میرحیدری” با صدور بیانه ای جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه را محکوم کرده و گفت: روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است، روزی است که حق از باطل ممتاز می گردد.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه بیت المقدس نقطه رویارویی ایمان و شرک، اسلام و کفر و مستضعفین مظلوم در برابر استکبار جهانی است، گفت: قدس عزیز مطلع الفجر نجات ملتهای مسلمان و خصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین است.
    در بیانه سردار محمدرضا میرحیدری آمده است: مسلمین جهان روز قدس را روز تقابل تمام اسلام در برابر تمام کفر دانسته و با اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی شان، دوشادوش یکدیگر، همگام و همصدا برای نجات و آزادی قدس که نجات اسلام و مسلمین است به پا خواسته و عزت و عظمت خویش را علیه استکبار جهانی و مولود نامشروعش، اسرائیل غاصب، این غده سرطانی به نمایش می گذارند.
    فرمانده انتظامی استان گیلان در این بیانه تصریح کرد: مسلمین جهان با الهام از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) روز قدس را روز آمادگی برای آزادسازی قدس می دانند و با جهاد و مقاومت، امیدوار به تحقق وعده الهی و پیروزی مومنان و صالحان زمین بر مستکبران جهان و رهایی قبله اول مسلمین از زیر یوغ جهانخواران بوده و خود را آماده اقامه نماز شکر در مسجد الاقصی می نمایند.
    سردار میرحیدری با بیان اینکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و اسرائیل جنایتکار بدانند که ملت بزرگ اسلام بیدار بوده و هشدار می دهد که کشورهای اسلامی و مسلمین، دیگر تحت سیطره قدرت های پوشالی آنان واقع نخواهند شد، اظهار داشت: ملت بزرگ اسلام از تهدید و ارعاب دروغین دشمنان دین، ذره ای هراس به خود راه نداده و برای آزادی قدس شریف و نجات ملت مظلوم فلسطین، لحظه ای از پای نخواهند نشست.
    وی تصریح کرد: سلطه طلبان دنیا بدانند هنگامی که با انواع سلاح های پیشرفته و تجهیزات نظامی فوق مدرن و بکارگیری آنها توسط اسرائیل غاصب، توان مقابله با تعداد کمی از فرزندان اسلام به نام حزب الله را ندارند و در برابر اقیانوس مواج خشم ملت بزرگ اسلام نیز دوام نخواهند آورد.
    فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: اسرائیل غاصب بهتر است که دست از تجاوز و ستم به ملت آزاده فلسطین کشیده و به رفراندوم عمومی و مراجعه مستقیم به آراء مردم فلسطین تن دهند و همانگونه که حمایت از حقوق بشر و حراست از اصول دمکراسی در جهان را داعیه دروغین خویش ساخته اند، برای یک بار هم به ادعاهای کذب خویش عمل کنند و خویش را از ورطه هلاکت و اضمحلال رهانیده و به ظلم و ستم خویش پایان دهند.
    نیروی انتظامی استان گیلان در روز مبارک قدس همگام با سایر نیروهای مسلح و هم دوش با مردم شرافتمند استان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ابراز انزجار از اعمال ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی آنان، با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، آمادگی خود را تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای دفاع از اسلام و ملت مسلمان و مظلوم فلسطین اعلام می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.