چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت رسانی به مردم باید اولویت اصلی مسئولان استان باشد
    01 تیر 1396 - 22:49
    شناسه : 60082
    0

    استاندار گیلان گفت:کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به مردم باید اولویت اصلی مسئولان استان باشد. به گزارش «بامردم»، “محمدعلی نجفی” با بیان اینکه خدمت گزاران مردم در نیروی انتظامی استان گیلان بی ادعا در شرایط های مختلف در حال خدمت رسانی به انقلاب و مردم هستند، گفت: پلیس در حوزه گردشگری نیز فعالیت های مثمرثمری […]

    پ
    پ

    1254 - خدمت رسانی به مردم باید اولویت اصلی مسئولان استان باشد -
    استاندار گیلان گفت:کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به مردم باید اولویت اصلی مسئولان استان باشد.

    به گزارش «بامردم»، “محمدعلی نجفی” با بیان اینکه خدمت گزاران مردم در نیروی انتظامی استان گیلان بی ادعا در شرایط های مختلف در حال خدمت رسانی به انقلاب و مردم هستند، گفت: پلیس در حوزه گردشگری نیز فعالیت های مثمرثمری داشته است.
    استاندار گیلان با تاکید براینکه همه دستگاه های دولتی باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم کمک حال یکدیگر باشند، افزود: کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به مردم باید اولویت اصلی مسئولان استان باشد.
    وی با تصریح براینکه مدیران کل باید از منابع ملی در خدمات رسانی بهره بگیرند، ادامه داد: ماهم در حد توان و قانون کمک خواهیم کرد.
    این مقام مسئول با تاکید براینکه در سواحل شهری شهرداری ها مسئول خدمت رسانی به مردم هستند، اضافه کرد: در روستاها نیز دهیاران این مسئولیت را بر عهده دارند.
    نجفی با یادآوری اینکه تذکرات لسانی و اقدامات فرهنگی باید در طرح های سالم سازی انجام شود، افزود: هیچکس با برخورد های سلبی موافق نیست.
    استاندار گیلان طرح های سالم سازی را نیازمند ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی مناسب دانست و متذکرشد: مدیران باید در حوزه پسماند و جمع آوری و ساماندهی زباله ها تدبیر و اقدام کنند.
    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه صدا و سیما در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نقش بسزایی دارد، گفت: گیلان بعنوان استان گردشگر پذیر باید استان عاری از زباله و پر رونق و پر امکانات باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.