×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

! کانالی تلگرامی تحت عنوان «حامیان دولت تدبیر و امید» در مدت اخیر در سطح منطقه راه اندازی شده (که گردانندگان آن عوامل شناخته شده ای هستند) که‌ در آن با انتشار مطالبی سراسر کذب نسبت به انتصاب افرادی در سمتهای دولتی و شهرداریها که هماهنگ با جریان پایداری بوده اند(منتسب به اقای عباسی نماینده محترم مجلس که‌کاندیدای این جریان بوده اند) هشدار داده بودند!
درپی آن حامیان و دست اندکاران دفتر نماینده محترم در رودسر، در پاسخ به آن مطالب، با نگارش مطالبی با لحنی تند و توهین آمیز نسبت به جریان تدبیر و امید شهرستان به دفاع از عملکرد آقای عباسی پرداخته و قریب به مضمون وی را نزدیک به جریان اصلاح طلبی قلمداد نمودند!!

به گزارش «بامردم»، در بیانیه این شورا با عنوان فضا سازی های مخالفین حامیان دولت در هفته های گذشته آمده است:

بسمه تعالی

با سلام و درود خدمت همه عزیزان و آرزوی قبولی طاعات وعبادات در این ماه مبارک و ضمن اظهار ارادت به همه مردم آگاه و صمیمی و همیشه در صحنه شهرستانهای رودسر واملش ؛(_بدون لحاظ حزب، گروه، دسته و جریان سیاسی خاص ).
شما مردمی که در۲۹ اردیبهشت ۹۶ بسان همه ملت سرافراز ایران زمین، با حضور خود درپای صندوقهای آراء حماسه بزرگ ملی را رقم زدید!

در زمینه مورد خاصی که درطی یک هفته اخیر درمنطقه شهرستان رودسر روی داده است، بدینوسیله جهت تنویر افکار عموم، توضیحاتی را به محضرتان تقدیم می نماییم! کانالی تلگرامی تحت عنوان “حامیان دولت تدبیر و امید” در مدت اخیر در سطح منطقه راه اندازی شده (که گردانندگان آن عوامل شناخته شده ای هستند) که‌ در آن با انتشار مطالبی سراسر کذب نسبت به انتصاب افرادی در سمتهای دولتی و شهرداریها که هماهنگ با جریان پایداری بوده اند(منتسب به اقای عباسی نماینده محترم مجلس که‌کاندیدای این جریان بوده اند) هشدار داده بودند!
درپی آن حامیان و دست اندکاران دفتر نماینده محترم در رودسر، در پاسخ به آن مطالب، با نگارش مطالبی با لحنی تند و توهین آمیز نسبت به جریان تدبیر و امید شهرستان به دفاع از عملکرد آقای عباسی پرداخته و قریب به مضمون وی را نزدیک به جریان اصلاح طلبی قلمداد نمودند!! (که شاید مستند ایشان این عبارت از آقای عباسی باشد که در روز ۲۷ اردیبهشت امسال فرموده اند«مردم ایران برخلاف ۴ سال گذشته دیگر فریب شعارهای واهی دولت روحانی را نخواهند خورد و در روز انتخابات به دولت فعلی به دلیل ناکارآمدی، فرسودگی و نداشتن برنامه و عملکردی مناسب«نه»میگویند). بدینوسیله ما ازدست اندرکاران انتظامی(پلیس امنیت) و قضایی شهرستان خواستار برخورد قاطع با این عوامل شناخته شده ای هستیم که خواهان شکل گیری فضای تشویش اذهان عمومی با اشاعه اخبار نادرست درسطح منطقه هستند و‌ در ابتدا هویت گردانندگان گروه تلگرامی مجهول الهویه ای که خود را تدبیر وامید نامیده را برای افکارعمومی مشخص نمایند، تا معلوم ‌گردد چه‌ کسانی درصدد جوسازی و تنش آفرینی در سطح منطقه باجعل عنوان تدبیر وامیدهستند!
به نظر می رسد که ‌هم گردانندگان کانال تدبیر و امید و هم ‌پاسخ دهندگان به مطالب آن با هم هماهنگ بوده (دولبه یک قیچی) و دارای منافع مشترکی می باشند، که با فضاسازی و‌ ایجاد التهاب و ‌متهم ساختن این و آن خواسته اند به اهداف جریانی خود دست یابند!
و به تخریب جریان حامیان واقعی و شناسنامه دار دولت تدبیر و امید که درچارچوب قانون، به فعالیتهای سازنده خود درجهت رایزنی با جریانهای قانو‌نمند درمسیر اعتلای منطقه می کوشند بپردازند؛ این کار تخریبی با عنوان دروغین تدبیر وامید امری ناپسند و ناجوانمردانه و مذموم است .
امیدواریم که با پیگیری و‌معرفی این افراد مانع ازاستمرار چنین فضاسازیهای کاذب و تنش آفرین در سطح شهرستان رودسر و منطقه باشیم!

ما ضمن اعتقاد به فضای آزاد بحث و گفتگو‌ و انتشار مطالب سازنده؛ از اینکه‌ عده ای بخواهند با قلب ‌واقعیات به اهداف خود نائل گردند نگرانیم!

شورای مشورتی اصلاح طلبان و حامیان دولت شهرستان رودسر و املش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.