شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسی که داشت مردم را فریب می داد «روحانی» نبود | مخالفین بپذیرند که اکثریت ملت نیستند | حداقل انتظار ما این است که چوب لای چرخ نگذارید | زیر میز نزنند وقتی می بازند!
    03 تیر 1396 - 13:23
    شناسه : 60730
    0

    رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان گفت: دوست داریم تا مخالفان ما باشند و حرف بزنند و ایده ها، نظرات و سخنانشان را بگویند و نقد کنند، ما مثل آن ها نیستیم، ما می خواهیم باشند اما بپذیرند که اکثریت ملت نیستند اختصاصی «بامردم»، سید احمد حسینی در ضیافت افطاری ستاد مرکزی دکتر […]

    پ
    پ

    احمد ح 1سینی - کسی که داشت مردم را فریب می داد «روحانی» نبود | مخالفین بپذیرند که اکثریت ملت نیستند | حداقل انتظار ما این است که چوب لای چرخ نگذارید | زیر میز نزنند وقتی می بازند! - افطار روحانی لاهیجانرییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان گفت: دوست داریم تا مخالفان ما باشند و حرف بزنند و ایده ها، نظرات و سخنانشان را بگویند و نقد کنند، ما مثل آن ها نیستیم، ما می خواهیم باشند اما بپذیرند که اکثریت ملت نیستند

    اختصاصی «بامردم»، سید احمد حسینی در ضیافت افطاری ستاد مرکزی دکتر روحانی در لاهیجان(+گزارش تصویری)، اظهار داشت: آقای دکتر روحانی چهار سال تلاش کرد و برنامه های تدوین شده خودش را اجرائی کرد و به همین دلیل مردم ایران، مردم گیلان و مردم لاهیجان در 29 اردیبهشت پای صندوق های رای رفتند و دوباره او را انتخاب کردند تا بار دیگر به دکتر روحانی فرصت تلاش های بیشتر و اجرائی کردن برنامه هایش و توسعه کشور را بدهند.

    رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان با بیان اینکه رای دوباره مردم به روحانی پیام های روشنی را به همراه داشت، گفت: برای اولین بار مردم ایران در کل جغرافیا خاورمیانه نشان دادند که از بلوغ بسیار بالایی برخوردارند، مردم ایران به وعده پوچ 250 هزار تومانی نه گفتند، نکته مهم دیگر این است که روستاییان ما ثابت کردند که دیگر مثل گذشته نیستند و این رشد و آگاهی ملت را نشان می دهد که مردم عزیز ما امنیت و منافع ملی خود را قربانی وعده های پوچ نکرده و نخواهند کرد.

    وی با اشاره به اظهارات اخیر نماینده یکی از شهرستان های استان گیلان در مجلس شورای اشلامی، گفت: آن آقا که نماینده یک شهرستان است بلند می شود و می گوید روحانی مثل معاویه عمل کرد، قطعا در انتخابات آینده مردم آن شهرستان با آرای خودشان تکلیف آن آدم را روشن خواهند کرد، کسی که داشت مردم را فریب می داد «روحانی» نبود، نه روحانی و نه دولت او دروغ نگفت، او سخنش این بوده که مردم ایران به دنبال جنگ نیستند.

    حسینی تاکید کرد: آن هایی که به دنبال ایجاد جنگ و ستیزه گری و تفرقه هستند بدانند که از طرف مردم ایران حرف نمی زنند بلکه حرف خودشان را دارند می زنند.

    رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان با اینکه جریان اصولگرایی را به عنوان یک جریان رسمی می شناسیم، گفت: ما نمی توانیم بگوییم جریان اصولگرایی وجود ندارد، هستند و دوست داریم باشند ما دوست داریم تا مخالفان ما باشند و حرف بزنند و ایده ها، نظرات و سخنانشان را بگویند و نقد کنند، ما مثل آن ها نیستیم، ما می خواهیم باشند اما بپذیرند که اکثریت ملت نیستند، این مهم است برای ما که هم موجودیت داشته باشند که دارند هم زیر میز نزنند وقتی می بازند!

    وی عنوان کرد: این که از فردای پس از پیروزی دکتر روحانی رفتارهایی می بینیم از آن ها، آرای مردم را به حلال و حرام تقسیم می کنند یا کارهایی می کنند که دکتر روحانی نتواند چرخ اقتصاد را به گردش در آورد این ها یعنی زیر میز زدن، این ها باید اجازه دهند به روحانی که کار خود را پیش ببرد و باید اجازه دهند که دولت مطالبات مردم را که در 29 اردیبهشت با رای های خود به داخل صندوق ها، به نظام جمهوری اسلامی و دکتر روحانی منتقل کردند، به خاطر ایران، به خاطر مردم و به خاطر نظام جمهوری اسلامی، پیگیری و اجرایی کند.

    حسینی تصریح کرد: چرا می خواهید درهای ایران دوباره به روی دنیا بسته شود؟! پیام مردم ایران را چگونه می خواهید دریافت کنید شما؟! چه زمانی؟! می ترسیم از روزی که آن ها زمانی پیام و خواسته مردم ایران را متوجه شوند که خیلی دیر شده باشد، ما از آن ها صمیمانه و دوستانه خواهش میکنیم که به آرای ملت ایران تمکین کنند و به آن حق بدهند و تلاش کنند نه این که چوب لای چرخ بگذارند.

    وی افزود: مطمئن باشید که آقای روحانی با تمام توانش بر عهدی که با مردم ایران بسته پایدار خواهد ماند و بر آنچه که به مردم ایران گفت پایمردی خواهد کرد و برای تحقق آن کوشش خواهد کرد، ما می دانیم که مردم ما به دنبال آرامش و آسایش هستند.

    رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان خاطرنشان کرد: من بار ها در تریبون های مختلف گفته ام که اگر تا دیروز با هم رقابت داشتیم، دیگر با آن ها رقابتی نداریم بلکه دوست داریم رفاقت داشته باشیم تا روحانی بتواند به عنوان مدیر دستگاه اجرایی نظام جمهوری اسلامی به تعهداتش در برابر مردم ایران پاسخ بدهد و عمل کند، اگر امروز شما نمی خواهید رفاقت کنید حداقل انتظار ما این است که چوب لای چرخ نگذارید این کم ترین انتظار برندگان انتخابات و روحانی است، بگذارید این دولت پیروز و موفق شود، موفقیت روحانی موفقیت نظام جمهوری اسلامی است به خاطر نظام هم که شده چوب لای چرخ نگذارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.