×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

4254 - انتخابات تمام شده است | با هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم کوشا باشیم - آشفته

فرماندار لاهیجان گفت: انتخابات تمام شده است و باید با هم‌افزایی برای حلً مشکلات مردم کوشا باشیم و شیرینی حضور حماسی ملت را تلخ نکنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان به «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی در نشستی با اعضای اتاق اصناف شهرستان در روز شنبه ۹۶/۰۴/۰۳ بمناسبت روز ملی اصناف، به برخورد غیر اخلاقی در راهپیمایی روز قدس مقابل شخص رئیس جمهور و معاون ایشان پرداخت و گفت: رئیس جمهوری که انتخاب مردم است و تا چند روز دیگر حکم تنفیذ خود را از مقام معظم رهبری دریافت می کند و معاون اول ایشان که به حکم معظم له فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی می باشند را نباید عده‌ایی با القابی ناپسند خطاب کنند. انتخابات تمام شده است و باید با هم‌افزایی برای حلً مشکلات مردم کوشا باشیم و شیرینی حضور حماسی ملت را تلخ نکنیم.

 مهندس احمدی ضمن قبولی طاعات و عبادات پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریگ گفت و افزود: انشاءلله که همه ما به اندازه توان خود از این ماه پرفضیلت بهره برده باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: دولت یک مسیر منطقی و عقلانی را طی می‌کند و ساماندهی و جراحی اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده که برای این منظور نیازمند مشارکت همگانی به خصوص از سوی اصناف هستیم.

احمدی گفت: سال ۱۹۴۵ بعد از اتمام جنگ جهانی دوم، آلمان آشفته ترین وضع اقتصادی را داشت که امروزه با برنامه ریزی و کمک همگانی در این کشور شاهد سالمترین وضع اقتصادی هستیم. زمانی به اقتصاد آسیب وارد می‌شود که تراز تجاری در کشور منفی باشد.به تدبیر دولت برای اولین بار در سال ۹۵ صادرات ما بیشتر از واردات بوده و این یعنی تراز تجاری مثبت که نشان دهنده خروج تدریجی رکود از اقتصاد است و این نیاز به همکاری دارد.

مهندس احمدی عنوان کرد: در یکسالی که بنده توفیق خدمت در لاهیجان را دارم اتاق اصناف شهرستان که متشکل از ۲۸ اتحادیه می‌باشد علی‌رغم همه مشکلات در همه موضوعات بسیار فعال و پویا است.

وی اظهار داشت: ۷۰۰۰ واحد صنفی در شهرستان فعالیت دارند که از هرکدام به عنوان بنگاه اقتصادی نامبرده می‌شود که در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی را ایفا میکنند.

احمدی افزود: شهروندان از برخی واحد های صنفی که مقررات بهداشتی و یا غیره را رعایت نمیکنند اعلام نارضایتی دارند. باهمه دستگاه‌ها در چهارچوب قوانین تعامل میکنیم و با متخلفین برخورد می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.